↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 6. prosince 2010

Plzeň nebo Vizovice?

Bylo nebylo, vyrazil jsem dnes s parťákem Benderem do jednoho opět raději nejmenovaného obchodního domu na "Vánoční nákupy", při kterých jsem si stihl koupit akorát tak jednu rádobyzajímavou knihu za 70Kč v Levných knihách pro sebe. Nakonec se mi ještě podařilo zkritizovat všechny možné balící papíry pyšnící se výjevy Santa Clause a jeho věrnými kýčovitými soby. Po dlouhém vybírání jsem nakonec čapl jakýsi černý s vánočními stromečky zlatorudé barvy. Hnus, ale nic lepšího tam nebylo. Je to ubohé. Náladu jsem si šel zpravit tedy do trafiky, kde mi hned do oka padl nový Spark. Bohužel mi na něj chybělo deset korun - taký jsem chudák! Ale zjistil jsem věc nejdůležitější..



Byl konečně zveřejněn program MORu a Metalfestu. Mám dilema, na co jet. Minulý rok jsem byl v době Metalfestu v Anglii, takže výběr byl značně snažší. Přišel jsem tedy, zatímco jsem prohlížel Big Ben, o Eluveitie, Deathstars a Leaves' Eyes. Letos jsou Eluveitie na MORu. Proč píšu letos, když je ještě rok 2010? Nevím, prostě už se tomu chci co nejvíc přiblížit. :D
Na Metalfestu je Sabaton, který se mi podařilo prošvihnout teď na MORu 2010 a taky Arch Enemy, kteří mě už dlouho mají omotaného kolem prstů díky skladbě The Great Darkness.

Vypíšu vám nyní radši všechna pro a proti.. tedy, jak to vidím já. ;)

Metalfest 2011:

pro:
° koná se v době, kdy bych měl být se školou na výměnném pobytu kdesi v Německu
° Sabaton, který jsem prošvihl (jak už víte) na MORu 2010
° Arch Enemy
proti:
° místo konání: Plzeň

Masters of Rock 2011:

pro:
° nejspíš už konečně dorazí Delain, kteří se kvůli zranění bubeníka nedostavili na MOR 2010
° Oomph! Co k tomu dodat?
° vystoupí Eluveitie.. miluju Eluveitie
° s Eluveitie vystoupí Finntroll
proti:
° já vlastně Finntroll vůbec neposlouchám

Každopádně při brouzdání po oficiálních stránkách Mástru jsem narazil ještě na další zajímavý fakt:
WITHIN TEMPTATION PŘIJEDOU DO ČECH!
V rámci podzimního turné vystoupí v Praze 21.10. 2011!!
V březnu 2011 prý také budou vydávat nové album The Unforgiving. Já nevím jak vy, ale já mám radši starou tvorbu Withinů.. třeba Enter, Mother Earth a tak. Silent Force mě zklamalo asi nejvíc. Doufám tedy, že The Unforgiving bude stát za to! A co vy na to? ;)


Poslední věc, kterou musím vyřídit je píseň týdne.
Jelikož jsem se právě dozvěděl o tom, že Withini přijedou do Čech, bude tato píseň právě od nich.
Nejoblíbenější je, dle mého průzkumu, asi píseň Angels. Já ji nemám moc rád, nemám moc rád celé album The Silent Force, ale to už jsem zmiňoval. Jaká je aše nejoblíbenější píseň od Withinů? ;)
Doufám, že jsem se aspoň trochu strefil.. novou písní týdne se stává Caged.



A nakonec se vám všem chci omluvit, že jsem už zase hrozně nečinný. Já teď stále vyřizuji záležitosti s tou krádeží a nějak nemám na blog čas a ani chuť. : Snad mě pochopíte, děkuji.. pokusím se všem nebo aspoń většině odpovědět zítra. :) Jsem rád, že ke mně na blog občas zajdete, vážím si vašich názorů a nechci, abyste si mysleli, že na vás kašlu.. :)

Dobrou noc. :)
Ať vás metal štípe celou noc.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky