↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 20. října 2010

Zrádná zář

Avatar
Tak po delší době přicházím se změnou pro Nastasjenku. ;) Jde opět o design dělaný jinou technikou, takže ho opět neprovolám velkým mistrovským dílem, nicméně se mi zdá, že jsem přeci jen udělal trochu pokrok.. :D nebo ne? :D
Snažil jsem se to dělat jinak, než jako pouhé záhlaví a myslím, že jsem toho i docílil. Stále je ale co zlepšovat. ;) Za pár let už se nejspíš budu smát své současné tvorbě. Tedy, doufám v to. :D
Narozdíl od ostatních tvoreb jsem se
pustil do tvoření díky tomu, že jsem našel pár úžasných obrázků v taťkovo počítači, které jsem chtěl slepit nějak dohromady. ;) V předchozích případech jsem měl prostě chuť vyrobit design a poté jsem sháněl na Googleu obrázky, které by k sobě jakž takž ladily. :D

Nebudu zdržovat a ukážu vám doplňky i náhled nového designu, ovšem nejdřív se chci předem omluvit, že jsem neměl tu trpělivost dělat se s oddělovačem, ale stejně musím přiznat, že já ho stejně nikdy nepoužívám. :D


Popisky do menu (momentálně vidíte v menu - doufám. :D)
Designy
Ikony
Klikačky



Avatar (vidíte v článku, ale pro ty nevšímavé ignoranty uvedu znovu..)
Avatar
Komentářovky
Mé komentáře
Nové komentáře
Staré komentáře
Není to cizí řečí a já pevně věřím, že každý, kdo zabloudí na můj blog (jestli vůbec někdo :D) umí česky a tudíž je zbytečné přikládat vysvětlivky.. jen dodávám, že Fender jsem vskutku já, nebudu vás nazývat Fenderem. :D

Náhled

Náhled
A tož to už je vskutku vše, přeji krásnou noc.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky