↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 21. října 2010

Zahrada hříchů

Avatar
Nějak mě začíná bavit dělání designů, tak jsem to zkusil znova a zase z toho vylezla jakási podivná věc, nicméně já jsem na to hrdý. :D
Tentokrát jde o design pro můj povídkoví blog "Weird-drivels", kam přidávám ztřeštěné příběhy, které nedoporučuji číst nikomu se slabším žalůdkem. Myslím tedy, že název designu "Zahrada hříchů" se k tomu i hodí. ;)
Ale dost mých keců, přejděme k dessu..
Můžete ho najít na tomto blogu.





Oddělovač

Popisky do menu 

Komedie
atd...
Ale asi budu brzo měnit. Jsou vcelku mohutnější, než by se mi hodilo. ;)

Klikačka

(u weird-drivels se mi stalo, že nefungovala, tak doufám, že už bude)


Avatary

(obvykle dělám víc klikaček, ale u tohodle laye jsem měl chuť na více avatárků..)

Avatar
(Tento je povedenější.. také ho vidíte nahoře v článku.)

Avatar
(Podle mě je tento záběr vcelku zajímavý.)

Komentářovky:
Mé komentáře
Nové komentáře
Staré komentáře
Myslím, že je jasné, která komentářovka příjde pod jaký komentář. ;)

Náhled

Náhled
Myslím, že není úplně nejhorší, ale stejně jsem zastáncem názoru, že Zrádná zář je poněkud hezčí. Stejně tak je tento design poněkud špatně nastaven, takže nepochybně ještě pár úpravami projde. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky