↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 11. října 2010

Sawdust in the Blood

   Po dlouhé době vítám u sebe na blogu název článku v angličtině. Všichni mě nepochybně znáte jako hlavního odpůrce tohoto jazyka a nyní si nejspíš myslíte, že jsem svůj názor přehodnotil. Lidi, já sice občas vyvádím, co bych neměl, ale na mysli opravdu ještě chorý nejsem. ;) Název článku je ve skutečnosti název jedné písně a té dnešní článek patří. Ne, že bych chtěl zavést rubriku jménem "Písnička dne", i když jsem o něčem podobném už také uvažoval, ale zavedl jsem jinou rubriku: "Videa". A možná jste si všimli, že tato rubrika má své čestné místo pod tím obřím nápisem "John 5", čili dochází k rozuzlení.. přidám vám sem video s Johnovou písní, zatímco budu do počítače složitě tahat fotky z Říma. ;)
   Nemyslete si ale, že hodlám už definitivně vést blog tím způsobem, že napíšu článek, nechám vás se k němu vyjádřit, ale odpovědi se ode mě nedočkáte! Vím, že většině z vás ji dlužím už delší dobu, proto se na to nyní vrhnu. ;)

Sawdust in the Blood - John 5
(Abych pravdu řekl, jde oficiálně spíše o píseň Roba Zombieho, se kterým John nyní spolupracuje, ale co si budeme nalhávat, většinu z alba Educated Horses, ze kterého pochází i Sawdust in the Blood, stejně napsal John!)


Sestřih je z filmu Alenka v Říši divů a jde o mojí práci. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky