↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 9. října 2010

Piggy D fotil, ale kvality Chada Leeho nedosáhl!

   Sliboval jsem vám sice fotky z Říma, ale jako takovou kulturní vložku nejdřív přiložím fotky z tour Roba Zombieho. ;)
   V televizi právě běží Dvě Věže (když se na ten obrat zpětně dívám, zní to komičtěji, než bych chtěl :D) a já - jako největší fanoušek Pána Prstenů - mezitím brouzdám po internetu a podléhám celkové ignoraci tohoto úchvatného díla. V plánu jsem měl mrknout na YouTube, ale po důležitém telefonátu, který jsem zhruba před hodinou obdržel od Bendera, jsem se rozhodl zajít na blog. Abych ovšem nebyl opět dlouho nečinný, tak přidávám tento článek.. ano, konečně se dostávám k tomu, co jsem chtěl původně napsat!
   Piggy D, basák Roba Zombieho, odfotil několik fotek Johna 5 na tour. Většinu ovšem zcela nelogicky hodil na twitter, což je instituce, které se obloukem vyhýbám, a tak vám přináším jenom dvě ubohé fotky, které jsem sprostě ukradl z Johnových oficiálních stránek.


J5 - Rob Zombie tour
   Na této první fotce vidíte (kdo by to byl řekl) kytaru! A tato kráska patří Johnovi.. ovšem, abych neokecával zbytečnostma, které si každý domyslel, tak vám připíšu menší podrobnosti, proč zrovna tahle kytara se stala středem Piggyho pozornosti..
   Tahle kytara si svých patnáct minut slávy užila 7. října 2010, což je poměrně nedávno. Zajímavá je však především tím, že jako jedna z mála kytar, které si John pozve na výpomoc, skončila v poměrně dobrém stavu (což znamená, že není rozlámaná na kusy).
  
J5 - Rob Zombie tour
   Když jsem prvně viděl tuto fotku, vybavil jsem si nejdřív asi jednoho žebráka z Říma, který byl převlečen za smrtku a autentitu jeho kostýmu měla dodávat podobná maska. Kdo by mi však nevěřil, toto vskutku není žebrák, ale John na tour.
   Na oficiálních stránkách byl pod tímto článke jeden komentář: "Miluju tuhle masku!" Z toho může vyplívat i to, že se John s touhle parádou neukázal prvně, pro mě to však novinka byla..

   Nyní však přistoupím k druhé části mého nadpisu.. víte, kdo je Chad Lee? Pro mě to bylo do nedávna (doteď :D) jméno zcela neznámé, ale myslím, že už na něj jentak nezapomenu. Jde o profesionálního fotografa rockových hvězd a tudíž vám absenci většiny Piggyho fotek vynahradím mistrovskými díly Chada. ;)
J5 - Rob Zombie Tour

   A tady fotka v námi už známé a všemi milované masce.. ;)
J5 - Rob Zombie Tour
J5 - Rob Zombie Tour
   A pár fotek, u kterých si nejsem jistý původem, opravdu nevím, jestli je také fotil Chad, nicméně byly ve stejné galerii, takže budu tvrdit, že ano. :D

J5 - Rob Zombie Tour
J5 - Rob Zombie Tour
J5 - Rob Zombie Tour
J5 - Rob Zombie Tour
  A touto skvostnou rudou fotografií chci článek ukončit, více fotek můžete naleznout zde, pokud by vás zaujaly a já jdu nyní odpovědět na vaše komentáře u předchozích článků. ;)
   Přeji krásný den. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky