↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 21. září 2010

Dárky


Myslím, že název článku je jasný.. ukážu vám tady prostě, co jsem kdy kde od koho a za co dostal.. :D ve složce mi tu hnije pár cenek za nějaké soutěže už pár měsíců, tak to konečně vytáhnu a veřejně poděkuji autorovi.. ;)

Narozeniny!

Někteří si nejspíš všimli, že mám narozeniny.. lépe řečeno, že jsem včera měl své PATNÁCTÉ narozeniny, na které jsem se tedy netěšil s vyhlídkou toho, že budu všude jen platit dráž a stanu se trestně zodpovědným.. bbože, já už jsem trestně zodpovědný! No nic, ne že bych dělal něco nelegálníhgo, ale ten pocit..
Patnáctka člověka prostě nějak zdeformuje..
Ale přejděme k veselejší části.. nyní vám ukáži, čím mě obdarovali moji milovaní (moje SB, kdo by to nepochopil!)

Diplom
Nádherný diplom.. ndherný dáreček.. s OZZYM (na svém zaslouženém trůně)! Od Alex a Mitchie.

Diplom
Tuto nádhernost jsem dostal k narozeninám od Sayuri!  Epicopu, ale předpokládám, že všichni číst umíte, takže už to víte.. ;) Děkuji moc! :)

John 5 od Labandy
John 5 s přáním od Labandy
Rozvrh
Tak a za tyto naprosto úžasné dárky vděčím tedy mé milované Labandě, která mi věnovala ještě jeden dáreček,a le ten si nechám tedy pro sebe! :D Na druhou stranu, tento rozvrh hodlám na obdiv vystavit všem a hned zítra půjde na lavici - přilepím ho tam! ;) A jednu verzi animace už teď můžete najít kdesi v menu.. ;)

VVS

Jednou jsem se přihlásil do Velké všeobecné soutěže jako grafik nejhorší amatér a po nějaké době zjišťuji, že se mi daří dostávat stále do dalších a dalších kol..
A nyní vám tady píše výtěz VVS!
Ale jelikož šlo o soutěž hlasovací, tak opět musím poděkovat vám, protože to vy jte mě dostali až sem a za hlasy ve finále opět velice děkuji Labandě. ;)

Od pořadatelky Lucikpotom dostal za vítězství takovéto nádherné cenky.. jmenovku a diplom. ;)
Jmenovka
Diplom
Z té jmenovky jsem opravdu hodně unešený.. působí krvavě! Si kvůli ní snd nechám i další design předělat znovu do červena, aby se mi sem hodila do menu! ;) :D A tygry mám zatraceně rád, takže jsem se okamžitě do tohoto diplomu zamiloval. ;)

Zároveň jsem také tímto získal nové SB - Lucik asi na chvíli propadla klamné představě, že jsem sympatický člověk a zeptala se mě (no vlastně se zeptala všech účinkujících v soutěži), jestli bych nespřátelil.. má odpověď zněla "Ano", takže si ji jdu nyní přidat.. ;)

Ostatní soutěže

A všiml jsem si na "skladě" pár dalších diplomů, které jsem ještě nezveřejnil, takže teď s nimi přicházím.. ;)

Diplom
Tento úžasný diplom je myslím od Vaninky za bleskovčičku.. Děkuji!

Diplom
A tento úžasný diplom jsem dostal od Dincie. Byla k tomu i ikonka, ale ta mi bohužel nešla zkpírovat.. :( ale je to mistrovské dílo, myslím, že všechno od Dincie jsou úchvatná mistrovská díla! ;) Děkuji! :)

A snad je to vše. ;) Doufám, že jsem na nic od nikoho nezapomněl, tak já teď zajdu odpovědět na komentáře, když už jsem to asi zase týden nepraktikoval a přeji všem dobrou noc! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky