↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 22. září 2010

What is a day without a blessed night and what is peace without a blessed fight?

I když proti angličtině neustále jako správný vlastenec zbrojím, tak ke dnešku se vyloženě hodí.. nejspíš si někteří i všimli, že dnes má totiž narozeniny Emilie Autumn!
Nadpis dnešního článku jsem si vypůjčil z jedné její písně, do které jsem se, dalo by se říct, zamiloval: "The Art of Suicide".

A tady tedy přikládám pár fotek mé milované a šílené oslavenkyně, bravurní houslistky, nádherné zpěvačky, talentované skladatelky..
EA
EA
EA
A video The Art of Suicide: ;)


Pokud jste fanoušky Emilie nebo se jím chcete stát, nebo vás jen zajímá trochu více informací, tak doporučuji navštívit Asylum, skvostné místo, kde jsem se i dozvěděl o koncertu Emil v Praze.. bohužel jsem to měl podmíněné fyzikou, tudíž jsem ji neviděl.. :( no, škoda..

Přeji všem krásný večer a nyní se pokusím udělat si tady na blogu trošku i pořádek a pak vám odpovědět na komentáře. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky