↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 19. září 2010

Výsledky..

Takže - nyní se připravte na rozuzlení největší! ;)

Metal Queens:

Za úkol jste měli určit jméno zpěvačky, skupiny, písně a alba.  ;)

1.
Amy





Zpěvačka: Amy Lynn Lee
Skupina: Evanescence
Píseň: Lithium
Album: The Open Door







2.
Simone




Zpěvačka: Simone Simons
Skupina: Epica
Píseň: Solitary Ground
Album: Consign to Oblivion








3.
Sharon





Zpěvačka: Sharon den Adel
Skupina: Within Temptation
Píseň: All I Need
Album: The Heart of Everything







4.
Liv





Zpěvačka: Liv Kristine Espenæs Krull (stačilo mi i Liv Kristine)
Skupina: Leaves' Eyes, Theatre of Tragedy (stačilo mi Leaves' Eyes)
Píseň: My Destiny
Album: Njord (nebo taky My Destiny EP)







5.
Asi nejlehčí:
Tarja





Zpěvačka: Tarja Turunen
Skupina: bývalá členka Nightwish
Píseň: Die Alive
Album: My Winter Storm







6.
Angela






Zpěvačka: Angela Gossow
Skupina: Arch Enemy
Píseň: I Will Live Again
Album: Rise of the Tyrant







7.
 A asi nejtěžší:
Anne




Zpěvačka: Anne Nurmi
Skupina: Lacrimosa
Píseň: Lichtgestalt
Album: Lichtgestalt








Nyní vaše výsledky:

Sayuri: 4 body
Inanimate: 38 bodů
Alex: 15 bodů
Maglaiz: Maglaiz si tytvořila své vvlastní celebrity a dokonce jim i sepsala nové písně a vložila je do úplně nových alb, nicméně mě pobavila, tudíž to má za plný počet :D
56 bodů
Violet: 12 bodů
Hate: 24 bodů

Takže gratuluji všem a děkuji, že jste měly odvahu se zúčastnit. :D

Bleskovka:
  1. V jakém stavebním slohu je budova, ve které bydlíte?
  2. Která značka cigaret je podle tvých postřehů nejlevnější?
  3. Fandíš Sebastianu Vettelovi ve Formuli 1?
  4. Čeho je zkratka GTA (jde o hru, kdo by nevěděl..)?
  5. Z jakého (pro tebe) nejkurióznějšího státu znáš hudební skupinu?
  6. Víš, co jsou to upanišády?
  7. Kolik má žena chámovodů?
  8. Myslíš, že si z tebe dělám s těmito otázkami srandu?
  9. Nedělám, tak ahoj! :D
Takže, nyní vvám vyhodnotím bleskovku, při které mě pobavily odpovědi snad úplně od všech. :D

Maggie: Vyplnila jako první a hned mě odrovnala a navíc fandí Sebastianu Vettelovi! - 26 bodů. ;)
Sayuri: 12bodů. ;)
Haf: 30 bodů! Jako jedna z mála ví, že chámovody mají jenom muži! :D
Alex: 24 bodů. ;) Jsi mě naštvala s tím Alonsem! :D
Teryii: 34 bodů! ;) Což myslím není daleko od plného počtu! ;)
Mary P.: 18 bodů! ;)
Lucy13: 18 bodů! ;)
Hate: 28 bodů! ;)
Violet: 16 bodů! ;) Ale taky ví, že nemá žena žádný chámovod! :D
Dincie: 32 bodů! Jediný člověk, který nesleduje formule a přesto za to dostal body! :D No a žena vskutku nemá (nebo by neměla mít) žádný chámovod! A tuším, že po steroidech by jí taky jentak "nenarostl". :D
Maglaiz: No Maglaiz mě už tradičně odrovnala, to byla taková třešínka závěrem.. a její polštář na tom nic nezmění - 36 bodů! :D

Rychlovka

 Mutilationisthemostsincereformofflattery bylo slovo, které jste mi měli rozdělit a přepsat VELKÝMI písmeny!
 Správné rozdělení: Mutilation is the most sincere form of flattery. ;)
za tohle bych byl ochotný vám dát i 10 bodů! Ale ty získalo opravdu jen málo z vás.
Alex: 5 bodů! Čistá půlka, protože velká písmena jí asi nic neříkají!
Hate: Nakonec mi to těmi velkými písmeny přeci jen přepsala - 10 bodů!
Sayuri: 5 bodů! Opět bez velkých písmen! Vy snad nemáte na klávesnici Caps?
Dincie: Prozměnu mi to napsala velkými písmeny,a le rozdělení je tak trochu mimo. Všechny vás tam asi hodně lákalo to "reform".. kdybyste poslouchali Mansona, tak znáte správné řešení! :D
5 bodů!

A zbytek to má prostě mimo. :D
Gratuluji tedy těm, kteří byli natolik kreativní, že v tom aspoň něco viděli. :D 

Popis!

Aneb soutěž pro lidi s fantazií!
Zúčastnilo se vás vcelku málo, ale přesto to byla hojnější účast, než jsem čekal. :D

Alex: Napsala mi jako první a byl to vskutku úchvatný a barvitý popis. Byl jsem tím nadšen a jen jsem doufal, že se takových objeví ještě více! ;)
30 bodů!
Sayuri: Sayuri mi opsala popis z povídky, ale i tak to na atraktivitě neubralo!;)
28 bodů! ;)
Dincie: Dincie mě ušetřila sáhodlouhého čtení a stručně mi napsala jednu větu. I tak mě tíma le pobavila a dokázala že méně je někdy více! ;)
28 bodů! ;)
Maglaiz: Maglaiz popsala mě. Tedy aspoň jsem to z toho vydedukoval. :D Potěšilo mě, že mě bere jako celebritu a i podáním mě pobavila. ;)
30 bodů!
Hate: Hate popisovala kytaristu Childrenů, jehož jméno si nepamatuji, ale jehož charakteristika se mi asi vryla do paměti už navždy. :D
32 bodů! ;)

2. bleskovka

Alex:28 bodů! Alexandrovce obdivui, ale rozhodně ne tajně, bohužel naně však nejedu! :(
Tokitas: 26 bodů! První člověk,k terý ví, že do lampiček se dává maximálně 60ti wattová žárovka. :D
Hate: "Člověk", který mě taky dokáže dokonale pobavit. Dokonce přesně spočítala počet zubů mého dědy. :D A zavedla novou českou dechovku - Cannibal Corpse! No poslechněte si jejich Make them Suffer - kam se hrabe Bílá Orchidej?! :D 32 bodů!
Labanda: Konečně někdo vzpomněl staré dobré české dechovky jako je Moravanka! 22 bodů!
Sayuri: 28 bodů! Jestli mě někdo při této bleskovce odrovnal až pod stůl, tak Sayuri! ;)
Violet: 26 bodů! Ano, můj děda má přes dvacet zubů! :D
Maglaiz: 24 bodů, i když mě její odpovědi také dostávaly, kupodivu mi jde někdy o správnost.. ale jenom někdy. :D
Maggie: 24 bodů! ;) Vy jste si všichni nějak moc oblíbili Evu a Vaška ne? :D
Dincie: 32 bodů! Správné odpovědi naservírované vtipnou formou se ocenit prostě musí.. a to vysoce! ;) :D

Myslím, že většina z vás dohnala popřípadné ztráty.. ;)

Slovní fotbal!

Každé slovo je za pět bodů, každý pětinásobek za deset. ;)

Pátý komentář byl kapánek od věci, takže nikdo nic..
Sayuri: Dala desátý komentář - 10 bodů!
patnáctka zůstává neobsazená! ;)
Dvacítku jsem zablokoval já, takže taky neobsazená! :D
25. komentář dala Maglaiz, i když šlo o kop, který se nepočítal, 10 bodů je jejích.
Lilly Addams: Dala třicátý kop, který se bohužel taky nepočítal, ale tech 10 bodů ji přičtu stejně.
Alex: 35. komentář, takže deset bodů! ;)
Labanda: 40tý kop, takže dalších 10 bodů! ;)
45tý komentář byl název písně a to se nepočítá a 50tý byl také od věci komentář. ;)

Konečné skóre fotbalu:
Alex: 65 bodů!
Sayuri: 30 bodů!
Labanda: 25 bodů!
Maglaiz: 25 bodů!
Violet: 10 bodů!
Lilly Addams: 10 bodů!
Dincie: 5 bodů!
Hate: 5 bodů!

Skupiny a osobnosti na "G"

Za každou skupinu 3 body, za každou osobnost 5 bodů. ;)
U osobností počítám příjmení na "G" ;)

Labanda: vypsala opravdu nespočet osobností a skupin, ovšem u mnohých názvů jsem i si ani nebyl jistý, jestli jde o osobnost či o skupinu a musím se přiznat, že jsem to nemohl ani spočítat, jelikož jsem si nebyl v jistých případech ani jistý k čemu která slova patří. :D Takže zaokrouhluji na 150 bodů! 
Alex: 40 bodů!
Hate: 30 bodů!
Dincie: 18 bodů!
Maggie: 11 bodů!
Maglaiz: 10 bodů! Ne, že by se v něčem trefila, ale sranda byla, na druhou stranu, by to bylo pak neférr vůči ostatní, proto 10 bodů! ;)
Lilly Addams: 8 bodů! Gandalfa neuznávám! :D 

Tipovačka

1. Jaké je mé nejoblíbenější číslo?
-Moje nejoblíbenější číslo můžete najít několikrát i tady na blogu - 5!
2. Můj nejoblíbenější zpěvák?
-Jelikož mám celý pokoj polepený Marilynem Mansonem, tak tento post patří jemu, ovšem poslední dobou podléhám více specifickému hlasu Tilo Wolffa, takže bych uznal i tuto možnost! Lidi, John 5 je kytarista! ;)
3. Koho z Julie Lescaut mám nejradši?
-Padla možnost, že mám nejradši vrhy. :D Nad tím jsem neuvažoval, ale kousek pravdy na tom možná i bude. :D Každopádně jsem myslel N'Gumu. ;)
4. Kolik stálo potítko na MoRu?
-Bylo nehorázně drahé: 150Kč! Až jsem váhal, jestli ho koupit nebo ne. :D
5. Jak velký má dluh naše republika?
1 354 423 844 959,- Kč (A furt to roste!)
6. Kolik mám doma CD Babouků? :D
-Nejsem fanoušek, ale jelikož jsem něco přepaloval tetě, tak mám doma 2 jejich CD. :D

No a teď vaše výsledky z obou částí.. musím říct, že vaše dohady mě opět mnohdy pobavily. :D

Maggie: 36 bodů!
Alex:26 bodů!
Sayuri: 26 bodů!
Stylshop: Těší mě, že má taky ještě někdo rád číslo pět! ;) Nicméně bodů 16! ;)
Tokitas: 28 bodů! Tipla jak Mansona tak Wolffa! Nějak moc mě znáš ne? :D
Dincie: 32 bodů! Pěkná práce a hlavně dobrý tip na dluh ČR! ;)
Hate: 30 bodů! Jsem rád, že máš taky ráda N'Gumu! :D
Labanda:22 bodů! ;) Jsem rád, že jsi tak zodpovědný občan a máš přesný přehled o našem dlluhu. Někdy bych o něm však radši nevěděl. :(

Poznávání písně

Více než vaše znalosti v oboru hudby jsem tady testoval spíš vaši poctivost. :D Myslím, že drtivá většina z vás prostě rozklikla video! No ale co.. i to budu počítat.. za pár bodíků..

Interpret: Marilyn Manson
Píseň: 15 (a no - souvisí s dneškem tak, že mám patnáctiny)
Album: The High End of Low
Rok: 2009

Alex: všechno dobře.. čím to bude.. :D 25 bodů!
Stylshop: má dobře název alba: 5 bodů! ;)
Hate: 20 bodů! ;)
Dincie: byla poctivá, ale body jí to bohužel nevyneslo.. :(
Tokitas: 15 bodů! ;) Nezná název písně.. :O
Violet: 5 bodů! Ano, je to Manson! :D No jako malej vypadal jako jeden můj spolužák, takže bych byl ochotnej i tvrdit, že na tý fotce by mohl být on! :D
Maglaiz: 10 bodů! Sice si umí zvětšit video, ale písničku a rok opsat už nedokáže! :D
Labanda: 25 bodů! ;)
LUCINA: 20 bodů!
Niki: 15 bodů! Ano - mám patnáctiny. ;)
Lilly Addams: 15 bodů! Proč se otravovat s rokem, což? :D
Sayuri: 5 bodů!

A toto byla poslední soutěž.. teď vám sem hodím vaše konečné skóre! ;) Myslím, že je to poměrně i vyrovnané. ;)
Ještě dnes ráno se mi také zapojila Lucy13,a le já už soutěže ukončil.. :( no nic, myslím, že stejně nějakou menší cenku útěchy vyrobím a určitě věnuji každému společný diplom.. u dalších cen se nechte překvapit. ;)

Výsledky

Alex: 258 bodů!
Stylshop: 21 bodů!
Hate: 211 bodů!
Dincie: 152 bodů!
Tokitas: 69 bodů!
Violet: 69 bodů!
Maglaiz: 191 bodů!
Labanda: 244 bodů!
LUCINA: 20 bodů!
Niki: 15 bodů!
Lilly Addams: 33 bodů!
Sayuri: 138 bodů!
Maggie: 97 bodů!
Haf: 30 bodů!
Inanimate: 38 bodů!
Mary P.18 bodů!
Lucy13: 18 (oficiálních) bodů!

Takže výtěz je Alex
Druhé místo obsazuje Labanda
Třetí místo vyhrává Hate

Gratuluji všem! ;)
A děkuji moc za zúčastnění. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky