↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 31. srpna 2010

Český masakr motorovou pilou

Avatar
Možná už někteří víte, že mám i blog, kam strkám svoje povídky weird-drivels.blog.cz a rozhodl jsem se konečně, že by to tam taky potřebovalo menší změnu. Proto jsem se nechal inspirovat jednou ze svých nejkrvavějších povídek a design sladil do rudé barvy. ;)

Dělal jsem to zase jiným stylem, bylo to pro mě něco nového, ale myslím, že to není úplně nejhorší. ;)





Oddělovač

Popisky do menu :
atd.. ;)

Podklady pod komentáře:

Mé:
Šájen
Staré:
Naftalín
Nové:
Kefír
To, co je na nich napsáno asi nepochopí nikdo, kdo nečetl Český masakr motorvou pilou (ano, tu povídku, podle které dostal tento dess jméno).

Oddělovač:
Oddělovač
Hodně podobný komentářovkám :D

Ikony:

Náhled:
Náhled

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky