↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 13. července 2010

Ceny za kreativní soutěž

Když jsem soutěž zadával, netušil jsem jaký bude mít úspěch a ani jsem netušil, co vám za to budu se svými schopnostmi vlastně moct nabídnout. Od té doby jsem ledacos pochopil a tak si teď už plně troufám uzavřít soutěž a soutěžící ohodnotit těmito cenami:

  1. reklama všech reklam, aimovaný diplom, pár jmenovek, klikací ikony, ikony a nejspíš i nějaké další menší bonusky..
  2. diplom, reklama, klikací ikony, ikony
  3. diplom, klikací ikona, ikony

Speciální ceny za speciální místa budou vlastně mišmašem druhého a prvního místa.. podle kvality příspěvku..

Vem soutěžícím věnuji diplom, protože všechna díla jsou velice kvalitní a já vám děkuji za účast!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky