↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 15. června 2010

Youtube

Dlouhou dobu jsem chtěl zapadnout mezi ty 'krále youtube' a konečně tam taky přidat kvalitní video... není kvalitní, je to hnusná zmatlaná prvotina, ale mojí tvorby... :D

Within Temptation - Candles
(sral jsem se s tim dvě hodiny - což nechápu, při faktu, jak je to primitivní - takže Candles nebudu moct ještě hodně dlouho slyšet :D )


No a abych neprudil jen se s vojí tvorbou, chci přidat i pár písniček, které mě třeba nějak ovlivnily buď za minulý týden, nebo za život vůbec... nemyslim, že vás to bude zajímat, ale kdyby přece... ;)

Takže... Evanescence a jejich písnička Call Me When You're Sober (fuj to je taky dlouhej název! :D )
Tahle píseň už hodně dlouho není moje nejoblíbenějších od nich (nevim, jestli vůbec někdy byla), každopádně byla první, co jsem od nich slyšel a tak nějak jsem se přes ní dostal k metalu.... do tý doby jsem se vůbec o hudební styly nezajímal... poslouchal jsem si v klídku Rihannu... :D



Minulej tejden byl vůbec tak nějak ve stylu Abonos, totiž skupiny ze Srbska, na kterou jsem nedávno zabrousil. Nevim, čím mě okouzlili... textům převážně nerozumím a ta hudba taky není světová, ty hity jsou však ale více než návykové, tak jsem si je celý minulý týden zpíval.... ukázka - Tama

První, co jsem od nich ale slyšel, bylo Misli... to je ale sedmiminutové a já pochybuju o tom, že by to někdo přežil :D

No a poslední.... Emilie Autumn.. já jí poslouchám už dlouho, ale přesto nemám doma ani jedno její CD... jaká to škoda :( a pořád si taky vyčítám, že jsme na ní v zimě nejeli do Prahy... taky další škoda :(

Liar sice podle mě není její 'masterpiece', ale byla to první píseň, co jsem od ní kdy slyšel )narazil jsem na něj záhadně, když jsem hledal na netu něco o Ozzym :D ), přes Emilii jsem pak narazil i na skupinu ASP, která tuhle písničku, Liar, zmixovala... možná je ta verze i o něco lepší, ale tohle je prostě originál ;)

Tak snad jsem vás neunudil... zase :D
Písničky Johna 5 jsem sem nepřidal, protože i když je to nepochybně nejlepší kytarista na světě ( a to jsem ještě moc skromný, co se jeho umění týče :D ), nikdy mi nijak závažně nezměnily život... maximálně mi zřídily protekci u učitelky hudebky, kterou po mém záživném referátu velmi zaujal... kdo by měl zájem, doporučuji Damaged... byla tou první, co jsem od něj slyšel, hrál jí v nějakém interview ;)

Dobrou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky