↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 17. června 2010

Hlášky a hlásky

Je zvláštní jak jeden nicotný háček dokáže změnit tak působivě význam slova :D
Rozhodně teď nechci dávat lekce češtiny... i když některým jedincům by se to nejspíš i nesmírně hodilo.
Ovšem, když už jsme zabrousilin a tu češtinu, respektive jsem na ní zabrousil já, tak mi to připomnělo seminář. Ano - chodím na seminář z češtiny! Tedy, teď už bohužel ne, dneska byl naposledy :( rozlučka byla tak dojemná...



Naučil jsem se tam toho hodně, například, jak správně použít přechodníky. Už jsme s tím machroval na jednom blogu, ale místo toho, aby mé skvělé umění užívání těch češtinských zázraků jménem přechodník ocenily, krutě mi vmetly do tváře ubohý fakt, že o tyhle skvosty v dnešní době už nikdo nestojí! :( :D Čeština upadá čím dál víc :(

Ale teď k tématu... rozhodl jsem se vám sem napsat pár hlášek, co padlo u nás doma nebo i ve škole, když si na nějaký vzpomenu. Nebo třeba jen vtipné situace... uvidíme... ;)

Situace:
Dlouho jsme se zabývali vážným češtinským problémem... jaké "i" se píše za slovem "Deža" :D

"Deža... bez Deži...."
"Deža nikdy není bez druhýho Deži!"

"Jaký 'i' je za Dežou..?"
"Za Dežou už žádný není, Deža ho ukrad!"

No to jen tak pro představu... a ne - nejste na rasisticky motivovaném blogu! :D

Situace:
Šli jsme na oběd.... což by v normálním kolektivu působilo jako běžná věc... ovšem my jsme z gymplu...!!! :D

"Bože..!! Tebe potkat já někde sám na chodníku, tak se zakousnu do stromu a dělám suchou větev!"

Ano... tady je vidět, jak moc mě mají spolužáci rádi! :D

Odehrálo se toho spoustu, tadyto byl krátký výčet toho, co mi uvízlo v hlavě :D Víc is moc nepamatuju :D škoda.. :(

Ovšem dnes jsme měli němčinu - jako každý čtvrtek, to taky není nic zvláštního. Ovšem my dělali scénky... zas projev inteligence. No jo... co byste po nás chtěli, když nás necháte nespoutané...

1.Naše scénka:
Šli jsme jako první... téma bylo Nervensäge (což by se volně dalo přeložit jako "prudič"). Dělali jsme to podle komiksové předlohy v učebnicy, ale nakonec se nám z toho vyklubal psychologický snímek, který nikdo nepochopil... situace byla asi tato.

Sarah volala svojí kamarádce do Ruska, jaké je tam počasí (logické ne?). Kamarádka - Kalinka Systěmovna (ano - byl jsem to já! :D ), začala odrecitovávat první sloku 'Kaťušy' :D
Pak tam přišel zmatený Čech Alexander (v učebnici se jmenoval Sasha) a začal Sarah vydírat, že jí viděl tancovat na diskotéce s jiným klukem, než s kterým chodí.

"Was möchtest du? Ich hab' nichts gemacht!" (Co chceš? Nic jsem neudělala!)
"Geld!!! Ich möchte viel Geld!" (Prachy! Spoustu peněz!)

Pak se tam spolu chvíli hádali, ovšem pak přišla moje chvíle :D - ukázalo se totiž, že Kalinka nikdy do Ruska neodcestovala, byla celou dobu v Německu (kde se to odehrávalo), dokonce ve stejném parku a u sebe měla Kalašnikova (starej ruskej samopal :D )

"Geh weg! Du bist kapput!!"

A tak se chudák Alexander začal zbloudilé ruské mafiánky bát tak, až mu zbělaly vlasy (bohužel představitel Alexandra nám to zkazil tím, že dostal záchvat smíchu a místo toho, že mu zbělaly vlasy, mu zrudl obličej)

Pak se ovšem v posledním dějství stalo to, co nikdo nečekal... na scénu přišel kluk Sarah (cikán z Albánie jménem Wilhelm, který byl ve skutečnosti z Jamajky a vypadal jako Bob Marley). V hubě měl jointa, co vypadal jako kornout na karamely a pisklavým hlasem tam něco volal na Sarah. Už nevim co :D
Skončilo to tím, že se Kalinka zbláznila a Alexandra odpráskla. Sarah propadla v pláč. Wilhelm se uhulil k smrti a Kalinka mu pak sebrala jointa a opřená o svůj samopal ho dokouřila (ten joint!) :D

Tak, to byl ve zkratce dnešní den :D

Teď přecházím k druhé části nadpisu... hlásky!
Ne samohlásky ani souhlásky!
Prostě hlasy... hlasy v soutěžích! :D

Je to ohranější než dědovy gramofonové desky a trapnější než.... no vlastně taky než ty gramofonové desky :D
Ovšem ano... i já jsem klesl na tu nejnižší úroveň a poníženě na kolenou (ne kecám, to bych nedosáhl na klávesnici) prosím všechny zbloudilé duše, co se zatoulají na tento blog o hlasy! :D
Pokud to tedy není v nějakém rozporu... třeba, že by se vám z té soutěže líbil někdo jiný nebo byste tam sami sotěžili :D pokud vám to nevadí... přece v SONC nenecháte chudáka Johna na posledním místě! :D

Takže tak... a abych to ukončil nějak optimisticky... za chvíli vypadnu na výtvarku... což by mělo být optimistické pro vás, že se mě na chvíli zbavíte :D
Ovšem, co je pozitivní pro mě je, že jsem hodil na youtube už DVĚ další videa - jsem dobrej! :D :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky