↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 31. května 2010

Změť, bordel a chaos aneb JE TO DOMA!

Takže nejdřív tady mám video s Johnem... oficiální k The Art Of Malice...


Pak tady mám pár faktů.... za včerejšek mi to ukazovalo návštěvnost 85 lidí, což by mohl být rekord, ovšem tohle číslo já zas tak neberu, protože vím, že zhruba nějakých 90% z toho jsem já, Sayuri a Raki (moje nová SB!)
:D
A pak rekord v komentářích... přes devadesát... to je taky dokonalý :) a zase díky Sayuri a Raki :D holky, já přemýšlím, že vám za tu vaší aktivitu tady udělám snad diplom.. :D S Yaoi samo.. :D

Četl jsem taky (v komentářích, kde jinde.. :D) že někdo z vás má na zítřek snad volno či co.. :D my jedeme na exkurzi! :( někam do Žďáru, do zapadákova, do muzea knihy a ještě ke všemu jen jako doplněk! My ale nemůžem být tak hrozná třída, jak se o nás povídá... celkově nám to tam kazí asi jen 10 lidí, což je jedna třetina... čili menšina! :D Rozhodně jsme se nepodíleli všichni na vyrvání dveří ze zdi... rozhodně jsme se nepodíleli všichni na vyrvání zámku ze skříně... rozhodně si všichni zasloužíme školní výlet a to ne jen jako podřadnou exkurzi! A ještě ke všemu s Holečkovou :( V životě... říkám vám, v životě mě ta ženská nedopálila tak, jak dnes! Na jejích hodinách nemá cenu přispívat do diskuzí, protože vám odpoví "Nejsi tázán, přihlaš se...", když se jako debil na její rozkaz přihlásíte, řekne vám "Ty k tomu máš co dodat? Já teda ne? A jestli máš nějaké komentáře, tak je to špatně, protože já to už jako nechci řešit.... takže DEJ RUKU DOLŮ"! Ano... domluva je pak SNADNÁ!! :( Baba jedna! :( A pak nás ještě nakonci hodiny svým sarkastickým tónem uklidňuje... "Já bych s váma jela kamkoliv..." Hm... to je milý, ale my s ní ne! :( :D Takže jsem na ten zítřek zvědav! :D

No a nakonec úplná bomba! MÁM VSTUPENKY! Ano, už dorazili... takže tady je náhled vstupenky na MASTERS OF ROCK!!!


A tady dokonalá fotka... :D od Maggie ...
(A já vážně nevěřil, že se ti dva přátelí :D jinak Deppovi gratuluji... a zavidím :( :D )


A teď zatím ahoj... jdu předstírat, že se učím matiku, protože ve středu píšu čtvrtletku!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky