↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 31. května 2010

UPOZORNĚNÍ

... pro všechny, kteří se mi přihlásili do oné velké kreativní soutěže...

Zatím tedy počítám napevno s


a možná s


Kdyby se chtěl někdo ještě přihlásit nebo odhlásit (což by mi bylo líto) ta možnost tady pořád je... odhlásit se vlastně můžete kdykoliv, přihlásit do konce června :)
Vítán bude každej... čas na vypracování máte poměrně dlouhej - PŘEDBĚŽNĚ do 13.7. 2010 (to je den, kdy to budu muset na vašem blogu najít :D)!

Předpokládám, že všem zúčastněným udělám diplomy a těm nejlepším z nejlepších i klikačky... autorovi mého nejoblíbenějšího výtvoru věnuji na svém blogu prostor pro reklamu (která tam zůstane, dokud jí nebudu chtít odstranit :D). Pokud mi to autoři dovolí, budu taky chtít to nejlepší na svém blogu zveřejnit :)

Další upozornění pro všechny, kdo se ještě nepřihlásili a chtějí tak učinit... soutěžit můžete s básní, úvahou, povídkou, ale i GRAFIKOU (takže pokud by o to měl někdo zájem... vyrobit něco na téma...)

Pokud chcete vědět něco více (například zadání :D), najdete to v tomhle článku... ZDE!

Pokud jsem zapomněl na někoho přihlášeného, tak dejte vědět... :)

A jak už jsem psal do předchozího článku, nejspíš budu ještě pravidla pilovat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky