↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 2. června 2010

Zápis fandů Johna 5!

Tak ahoj, po dlouhé a velice úmorné době jsem tu s novou akcí, která ale asi nebude pro každýho... jde vlastně o fanklub Johna 5. Ne, vážně pro fanoušky nechystám žádné dárky, že bych jim posílal třeba trika nebo tak... chci jen vědět, kolik nás vlastně je! Myslím, že moc ne, ale doufám, že se budeme neustále... množit!



j5
Takže, kdo je fanouškem nebo by měl zájem o to, se jím stát, nechť se mi zapíše do komentářů :)

Tady jsou nějaká videa, aby jste si udělali ještě lepší představu...

Sounds Of Impalement (z Requiem)


I když je tam napsáno "The Devil Knows My Name", tohle je písnička z alba Vertigo a myslím, že jedna z nejlepších, co vůbec kdy složil...


A závěrem Interview :


Mám taky návrh na jednu takovou soutěž (ano, poslední dobou jsem, co se soutěží týče až nechutně plodnej, takže ano, můžete se mi na to vybodnout, protože vím, že je to více než úmorné, furt něco plnit.. :D).
V téhle mé.. mini soutěžičce by vlastně šlo o vyfocení nejzajímavějších, nejhezčích, nejlepších a nejoriginálnějších věcí s číslem 5!
Je to prosté... já sám mám doma jednu skvělou, stříbrnou náušnici, na které je číslo 5 (a ano, kupodivu jsem si ji koupil s tím záměrem, vypadat ještě víc jak fanda Johna 5 :D), takže bych mohl teoreticky vyfotit tu (kdybych měl funkční foťák) a zapojit se s ní do soutěže... jasně, není to zrovna ta nejzajímavější věc, ale aspoň něco... Bender prý v IGY viděl podprsenku s čísly 5... (ne na prsa velikosti 5!!), tu bych do soutěže přihlásil hned :D
Takže, kdo by měl chuť, ta možnost tu je.. a ještě jedno upozornění... tato soutěž by samozřejmě nebyla jen pro fanoušky (to by se mi do toho pak mohli zatím přihlásit maximálně dva lidi :D)
Takže mi do komentů napište, jestli byste byli vlastně ochotní něco takovýho vůbec shánět, myslím, že by to mohlo být zajímavý, soutěžit myslím můžete i s více fotkami, jde hlavně o zábavu... tak si udělejte představu a pak mi napište, jestli by do toho vůbec někdo chtěl nebo to mám smazat rovnou a nemám naivně doufat :D

Tak, víc vás svými kecy trápit nebudu... zatím zdar! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky