↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 23. května 2010

Řetězák


Nikdy jsem to neměl rád, ale když už jsem to našel...
ŘETĚZÁK!
Co jsem nalezl na jednom blogu a svou demencí mě okouzlil tak, že sem si ho musel vyplnit :D

1. Máš rád gumové medvídky?  Kdo by je neměl rád?! :)

2. Máš rád růžovou? Si děláš legraci ne?! Takhle mě urážet... FUJ! :D

3. Máš rád EMO?  Už mi nevadí :)

4. Kdy se ti naposled zdála noční můra? Noční můra? Nevim... včera se mi zdál dobrej sen, že Manson vydal nové CD a noční můra byla to, když jsem se probudil a zjistil, že to není pravda :(

5. Máš ICQ? Hm... na minulým počítači, co je teďka zahrabanej kdesi za skříní :D

6. Zima nebo léto? Podzim!

7. Černá nebo bílá? Vždycky černá!!

8. IPod nebo mp3 Mp4!

9. Colorfullky nebo avatary? Nedělám ani jedno a ani jedno mě neokouzlilo...

10. Blendy nebo colorizace? Blendy... colorizaci zatim neumim :D tak daleko jsem nepostoupil... :D

11. Obyčejná čokoláda nebo bílá? Ta belgická, ať už je jakákoliv :)

12. Kdo má pokračovat? Každá zbloudilá duše, která se zatoulá na můj blog a bude chtít pokračovat...
(takže asi nikdo.. :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky