↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 31. května 2013

Nabízím volný design


No jo, s mým blogem to jde od desíti k pěti! U minulého článku jen tři komentáře! Vím vím - nikoho asi nebaví číst, jaký je autor blogu manika, ale přeci ... přeci jsem vám tam dal animaci. Ano, zdůrazňuji ji, protože dle mých průzkumů mají články obsahující obrázky (a co teprv ty hejbací) nejvíce komentářů. Ale u mého blogu to asi neplatí ... Možná jsem napsal zbytečně dlouhý úvod. Úvody totiž taky lidi odrazují. Odrazuje je všechno, co je moc dlouhé. Možná i ta animace je příliš dlouhá! Možná mé působení tady je příliš dlouhé! Ale nic se zkracovat nebude!


Přejďeme ale k tomu designu ... Vyloženě cítím, že vám dlužím nějaký lehčí článek, takže jsem se rozhodl nabízet design. Už jsem ho tu jednou ukazoval s tím, že je zadaný, ale evidentně není, protože ani po třech měsících se o něj majitelka nepřihlásila. Takže tady je, V temnotě:


A ukázka jak sedí nastavený:

Jinak tedy nastavneý je ZDE, kde najdete všechny bonusky. Onen nápis "from-you" se dá velice snadno přeměnit na adresu vašeho blogu, to je detail.

Já osobně ho považuji za povedený, ale na druhou stranu vím, že je tu několik o mnoho kvalitnějších desgnotvůrců, takže nečekám ani žádný příval zájemců ... navíc nám tady metalová scéna poměrně prořídla a obávám se, že třeba fanoušek Justina Biebera si takovýto design nevezme. Kdybyste však měli zájem, napište mi email na adresu xavierfender@seznam.cz a pokud byste nevěděli, jak deisgn sami nastavit, připište mi tam rovnou i přihlašovací údaje.

Mimochodem, už jsem stvořil konečně - po dvou měsících - design i Veronice, takže vám sem někdy v blízké době rovněž dám náhled.
Kdyby si chtěl někdo čirou náhodou cosi objednat (třeba takový design), napište SEM.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky