↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 31. prosince 2012

Jo, je leden, co já s tím!

Tak Kufland ... Představte si, jak nehorázně špatný obchoďák to je ... Sám o sobě jistě ne ... zboží má téměř všechno - kromě majonéz - a Coregu má levnou ... ale ta organizace .... to jsem ještě neviděl. To se může stát jedině v Česku! Ale asi bych měl mluvit o pozitivních věcech, jako jsou Vánoce a Silvestr ... však ani jedno z toho jsem tu s vámi nestrávil, protože jsem tvrdohlavě stávkoval. A proč? Aby se nic nezměnilo? No, vlastně jsem si byl už zpočátku jistý, že s vedením blogu to nehne, ale jsem na nás stávkující hrdý, protože jsme dokázali, že když se nám něco hnusí, dokážeme se tomu postvit. Proč ale zase jenom písemně?! Respektive nepísemně ... proč jenom stávka a proč ne rozšířená? Proč si zase pár hlupáků řeklo, že to nemůže vyjít?! Dobře, teď víc mluvím o politice než o blogu. A víte proč? Protože můžu! Dodržel jsem svůj slib, že do ledna nenapíšu už ani jeden politický článek, ale dnes je prvního, tak jdu burcovat ... a na Hrad!

Dobře, tak jsem si vybil své nadšení a nyní realisticky ... defenestrace ... Vlastně jsem říkal realisticky, že? Defenestrace! Nevím proč, ale toto krásné slůvko se mi stále vrací na mysl ... Jenže co s defenstrací? Vyhodíme vládu z oken, vtrhne k nám vojsko NATO, začnou nás okupovat, území si rozdělí Němci a Rusové, Američani začnou pdoporovat Němce, aby mohli za každou cenu a ve všem stát proti Rusům (a už jen kvůli jejich povaze do všeho se srát), čímž vypukne třetí světová ... lebeda ... Nakonec zbyde jak z Ruska, tak z Ameriky jen prach a Evropu ovládne Islám. Olé! Ale risknout by se to mělo. Protože kdyby k nám čirou náhodou ta vojska nevtrhla, měli bychom ZASE příležitost něco změnit. Ale kdo to změní? Furt tu řeším ty samé problémy, nemáme nikoho, koho bychom tam dosadili. Nominuji sebe ... ale kdyby vypukly bouře, každý by začal nominovat sebe ... díky čemuž by vypukla občanská válka ... a možná by ta vojska ani nebyla zapotřebí, my bychom se zničili sami a území přenechali dobrovolně Němcům. Takže takhle by to taky nešlo. Měli bychom se jako národ sjednotit ... hahahaha, ten se mi poved. Však si ani neuíme ujansit, kdo by byl vhodným prezidentem, i když je všem jasné, že nejde o volbu nějakého dobra, nýbrž pouze o volbu nejmenšího zla. A stejně všichni zvolí to největší zlo ... aneb Fishera. Nevolte Fishera. Skončíme jak Řecko. Nevolte Franze ... skončíme jak ... prostě skončíme. A vím, že teď se mnou většina z vás nebude souhlasit, protože máte Franze rádi, ale já ... Chápu, že chcete "někoho z lidu", ale ve skutečnosti je blbost, aby tam šel někdo, kdo s politikou žádné zkušenosti nemá. To už bych rovnou mohl kandidovat já ... Taky jsem z lidu ... Ale měl bych stejné šance jako Franz? Ne, protože on je drsnej rebel, co má kérky ... Mně se opravdu zdá, že většině lidí se zamlouvá jen kvůli tomuhle svému postoji: "Já seru na to, co si o mě kdo myslí, já mám prostě svý kérky a tuhle zemi někam dovedu." Jo? A kam? Mně by nevadil potetovaný prezident, ale vadil by mi prezident, co má v hlavě místo mozku piliny.

Ostatně nevím, proč to tu furt řeším. Tady nikdo nevyužije situace ... nikdo nevyjde do ulic ... tak něco domluvme, ne? Zase se nám drahoušci politici vysrali na hlavu, zase si zvedli platy a nám zvýšili DPH. A co my? Zase jen nadáváme, ale to je vše ... Víte, skombinoval bych jak krásnou defenestraci, tak celorepublikovou stávku a extrémní demonstraci. Ale to je jen utopie, protože si zase nějací hlupáci řeknou, že to nemá cenu ... Ale má! Jenže vy, líná prasata, hlupáci,c o si necháváte srát na hlavy, vy jste zkázou národa.

Já vím, že sám nadělám velký hovno, když jenom píšu články, ale aspoň se nevzdávám, aspoň vás tu škemrám, abyste zapojili mozky ... a co dělá většina z vás? Živoří si ... a říká si: "Děti v Africe jsou na tom hůř!" Ale uvědomte si, vy tupci, že pokud se situace nezmění, naše děti na tom budou hůř než ty současné africké ... Říká se, že v budoucnu budou děti žít jen počítači, ale tohle bude, drazí moji, platit jen pro smetánku, naše děti totiž ani nebudou vědět, co to "počítač" znamená. A co "počítač", nebudou vědět, co je to "domov", protože budu vyrůstat pod mostem! Rozmůže se tady mor ... Většina Čechů pochcípá, přežijí jen ta bohatá prasata a ta prodají náš stát klidně Američanům ... a pak už nebude žádný Čech a žádná národní budoucnost ... už nebude nikdo, kdo by s láskou vzpomínal na tuto krásnou zem ... Už nebudeme my.

"Chcíp, chcíp, chcíp! - Domluvila jsem, s láskou Vaše naděje."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky