↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 23. prosince 2012

Animace Veronice a Raje

Jak vidíte, i když jsem psal, že už se pravděpodobně díky lenosti nestavím, vyhlídka toho, že bych se měl vědomě vyhýbat nějakých deset dní blogu, mě odstrašila natolik, že musím hold využít tuto poslední prosincovou příležitost vám něco napsat. Chybělo by mi to.
Když se tak koukám na počet komentářů u mých předchozích článků, říkám si, že vás asi stále méně zajímá, o čem to píšu, a tak svůj poslední prosincový článek budu ladit oddechově ...
Už asi dva roky dlužím mnohým lidem některé odměny za různé párty, ale i jiné soutěže (včetně VKS a FR), a tak jsem se odhodlal konečně nějaké zveřejnit ... Jednou, když jsem se naučil dělat animace, byl jsem z toho tak nadšen, že jsem jako cenu za párty slíbil všem zúčastněným právě animace. Ale nikomu jsem je nedal. A tak teď bych rád předal alespoň dvě z nich ... animace pro Veroniku a Raju Luthriel, mé věrné čtenářky a dobré přítelkyně ...

Tuším, že to tehdy byla pro Veroniku animace s Tobiasem:


A pro Raju animace se Sevem a Luciusem:



Co si tak matně vzpomínám, maglaiz asi chtěla animaci s Medvídkem Pú, ale bůh ví proč, k tomu jsem se zatím nedokopal ... ale myslím na to, takže třeba za čtyři roky to tu bude. :D

Kdyby se tu stavil někdo, komu dlužím nějakou cenu (což bude asi každý druhý kolemjdoucí), byl bych rád, kdybyste si o ni napsali, neboť já na to buďto zapomenu, nebo se na to vykašlu ... což sice nechci, ale třeba nedostatek času by mě k tomu donutit mohl.

Zároveň bych vás chtěl pozvat ještě na dvě párty:


První pořádá blog selenaselgomez. Párty probíhá dnes, 23.12., celý den.


A párty u Gramy rovněž probíhá celý den.

Já osobně nebudu pořádat žádnou vánoční párty, ale třeba bych mohl zkusit nějakou silvestrovskou ... Ceny bych udělal radši nějaké jednodušší, aby jejich doručení netrvalo tolik let ... Ach jo, s tím jsem vážně nemožný.

Nu což, užijte si Vánoce, stávkujte a protestujte ... i proti KSČM.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky