↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 23. března 2012

Vítej, Vesno!

Nastalo jaro - ideální čas pro změnu designu. Jak vidíte, je podstatně barevnější než ten předchozí design, i když se stále drží červené a černé. Původně jsem chtěl tento design k Vánocům, ale právě to, že design zdobí i zelená, oranžová a modrá barva, rozhodlo o přesunutí jeho nastavení na jaro. Proto jsem zde měl přes zimu onen našedlý výtvor od Jul. V té době jsem se vyžíval v odstínech šedi a většina z vás také uznala, že to byl velmi povedený, decentní a pěkně sladěný design ... avšak teď je čas pro něco trochu veselejšího.

Pravdou je, že mě zarazilo menu, které je opravdu hodně úzké - na to nejsem moc zvyklý. Každopádně mě to alespoň přinutilo k tomu, abych si stanovil, že si v něm udělám pořádek. Na ten se vrhnu snad zítra. Přidám nové rubriky a naopak schovám pár ikon, které jen zabírají místo.

Nu doufám, že se vám v mém jarním sídle bude líbit stejně jako v tom zimním.

Chtěl bych si rozepsat, kdy budu měnit jaké designy ... vidím to zhruba takhle (Ano, toto jsou informace především pro mě):
Kolem Vánoc až Silvestra - zimní design
Kolem prvního jarního dne - jarní design
V době Metalfestu - design oslavující narozeniny mého blogu
Koncem září - design oslavující mé narozeniny

Je to poměrně častá obnova, také to souvisí s tím, že je zde na blogu tolik úžasných grafiků a já bych tolik rád ozkoušel díla od nich všech.
Autorkou jarního designu 2012 je Nat a já myslím, že se jí to velmi povedlo.

Zároveň by mi bylo ctí, kdyby mi koncem května/začátkem června připravila design Sinai, jejíž tvorbu tu už jednou sice byla, ale natolik mě zaujala, že bych byl rád, kdyby zdobila můj blog opětovaně. Avšak nepředbíhejme, do Metalfestu času dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky