↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 12. září 2011

Fashion&Graphic: Trenky (třetí úkol)

Ačkoliv by mi toto téma mělo být příjemnější, bylo to právě naopak. Jelikož na dámském triku a dámské botě na podpatku mi ani trochu nezáleželo, nebál jsem se odvázat a trochu zariskovat. Nakonec z toho vznikly výtvory za devět a osm bodů. Trenky pro mě byly však složitější - o to složitější, že měly být sladěné do žluté nebo zelené barvy a měly nést obrázek Simpsonových. A já Simpsoně už moc nemusím. A ani zelenou či žlutou nemám moc v lásce. Takže jsem nakonec spatlal cosi, co když Tracy ohodnotí pěti body, budu jí vděčný.


No jsou katastrofální, došla mi inspirace. Ale jsou zelené a je na nich Marge. Sluší jí to tam. Opravdu, chtěl jsem tam nejdřív dát celou famílii, ale uvědomil jsem si, že bych asi nechtěl zrovna dvakrát nosit na nohavicích Homera, jak slintá. Na Marge se dá aspoň dívat.

Ale něco jim chybí. Jsou nudné a působí trochu špinavě. Ta barva je jako z reklamy na Perwoll, ovšem z kolonky "když vyperete v běžném pracím prostředku". Prostě jsou vybledlé. A ne, nekoupil bych si je. Ale zase to nebyla špatná zkušenost ... ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky