↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 12. července 2011

Oslavy nekončí!

Před měsícem jsem k příležitosti ročnímu výročí od založení tohoto blogu pořádal takovou menší oslavu pro mé přátele, kteří sem občas zajdou, něco okomentují a já jsem jim za to moc vděčný, že mají stále nervy na vyjadřování se k mým výlevům.
V tomto článku však nechci připomínat jen minulost, chci hlavně upozornit na budoucnost a na věci, které se budou v brzké době konat. Vyjíměčně vynechávám Mástr (vlastně nevynechávám, když už jsem ho tu zmínil) a přejdu k tomu, proč tento článek píšu.
Mých soutěží se zúčastnilo před měsícem devět lidí, což je krásný počet, ale je vás stále hodně, kdo jste si nezasoutěžili a nepoznali, jaké to je, sbírat body na bleskovkách (no dobrá, vím, že má oslava nebyla nejspíš pro nikoho první v životě :D ), takže přicházím s druhou šancí.
Osoba mně velice blízká - přezdívá si Kiki - pořádá u sebe na blogu 15.7. 2011 oslavu, jelikož jí bude brzy čtrnáct! Já se tam bohužel nemohu dostavit, protože v tu dobu budu metat hlavou na Mástru, ale dávám vám sem tu možnost jít si zasoutěžit, protože bych byl nerad, aby jí oslava skončila tím, že by přišli třeba jen dva lidé - to vážně není příjemné. Narozeninové oslavy by měly být velkolepé - i ty blogové! Navíc je to příjemný způsob jak ztrávit čas ... na oslavě. Doufám, že je mezi vámi nějaký párty-nadšenec, jakým jsem dříve býval já, to se mnou bylo vskutku k nevydržení. Teď už jsem se sklidnil, ale oslavy si nechávám ujít málokdy, protože je to zábava - většinou. Mrzí mě tedy o to více, že se na oslavu Kiki nedostavím, ale věřím, že se povede a zúčastnění si ji užijí. ;)

Proběhne ZDE

Ještě připomínám těm, kteří neví, na jakém se umístili místě v mých předměsíčních soutěžích, ať se kouknou SEM a napíší si, s kým/čím by chtěli ceny.

Děkuji za pozornost, užijte si to tady. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky