↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 19. června 2011

Ve znamení středověku (pozvánka na tábor)

Do třídy chodím s dívkou jménem Diana, každý, kdo mě a můj blog zná déle, to už moc dobře ví. Je milá a podnikavá, má s každým trpělivost, neodsuzuje nikoho předem, dokáže věřit a dokáže pomoct. Vím moc dobře, že má svou partičku přátel, která se záhadným způsobem proslavila u nás ve třídě jako nikdo jiný. Vím také, že s nimi každoročně jezdí na tábor - nejspíš se seznámili právě tam.
Mě osobně tábory nikdy nelákaly, už jen představa nějaké fyzické námahy a nadměrné spolupráce se všemi těmi sport-nadšenci mě odpuzovaly. Po čase jsem však zjistil, že tábory nejsou galeje, přesto jsem se na žádný nikdy neodhodlal. Nedokáži tvrdit, že toho lituji, ale tábor, na který mě letos Diana pozvala, bych si schutí prohlédl. Ale zůstal bych jen u prohlížení. Tento tábor se vždy nese v nějakém specifickém duchu, vloni to byla antika, letos je to střdověk. A středověk mně se líbí. Období gotiky a renesance je fascinující a z té módy mi mnohdy oči přecházejí. Však se mě Diana také nedávno, ještě před odletem do Francie, zeptala, jestli nevím, jaké šaty by si s sebou měla vzít, aby dobově zapadala, a já se pro nasbírání inspirace vydal včera se svou matkou do Krumlova na slavnosti pětilisté růže. Jak už je u mě předvídatelné, zaměřil jsem se především na ženy a dívky, ale omlouval jsem si svůj přehnaný zájem tím, že mám menší úkol a to zjištění nejvhodnějšího kostýmu pro Dianu. Fotil jsem tedy, co se dalo a přemýšlel jsem, který z kostýmů by zapadal do doby krále Artuše. Přemýšlení nebylo těžké, protože po chvíli kolem mě prošel záhadně celý Kamelot. V průvodu Petra Voka? Proč ne?

Ale zpět k tomu, u čeho jsem začal.

Předtím, než Diana odletěla, jsem jí i sobě slíbil, že se pokusím sehnat pár lidí pro ten tábor a byl bych rád, kdyby to zaujalo právě někoho z vás. Chápu, že ne každý z vás má tábory rád a já mu to nevyčítám. Kdyby se tu ale našel někdo, kdo ještě nemá nabité prázdniny a chtěl by se vrátit o nějaké to století zpět, myslím, že je to skvělá příležitost.

od 6.8. 2011 do 14.8. 2011
cena je 2 800Kč
spí se v ubytovně
tábor se nachází u pískovny v Suhdole nad Lužnicí

Pokud by měl někdo zájem, třeba jen malý a potřeboval by něco vysvětlit nebo domluvit, může se ozvat na e-mail horka.diana@seznam.cz
Říkám rovnou, že lidé, co ten tábor organizují budou muset ten tábor zrušit, pokud se nepřihlásí ještě minimálně sedm lidí a to by mrzelo i mě, když už jsem jel kvůli inspiraci oblečení třicet jedna kilometrů do Krumlova.


No nic, toto jsou vygůglené obrázky, až bude čas - aneb po uzavření známek - sem přidám i pár fotek focených mnou z průvodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky