↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 10. června 2011

Až to začne, tak to začne

Na zítřek jsem připravil menší oslavu narozenin mého blogu. Jsou to první narozeniny, ve které jsem pomalu už ani nedoufal se svou aktivitou v uplynulých měsících. Ale jsem tady a doufám, že i vy zde zítra budete.
Jak je uvedeno v záhlaví, vše by mělo vypuknout kolem třetí a táhnout se až do večera. Snad budete moct přijít a alespoň část někdo z vás stihne. Bohužel já zde většinu dne nebudu, všechny soutěže jsou přednastaveny v limitech: 15:05 - 15:35 - 16:05 - 16:35 - 17:05 -17:35 -18:05 - 18:35 - 19:05 - 19:35.
Většinou to bývá tak, že s přibytím další soutěže platnost té předchozí vyprchala, u mě to tak není. Klidně si v 18:00 můžete vyplnit první soutěž, pokud ji ovšem najdete, bude se vám líbit, nebo na ni nezapomenete.

Nečekejte prosím žádné extra chytré soutěžní bomby, některé nejspíš budou zdlouhavé, některé vás určitě nebudou bavit a věřím, že nepadnou všem. Přesto ale doufám v nějškou tu účast. Myslím, že budu vděčný za každého člověka.

Celá oslava bude probíhat formou bodů, což znamená, že za jednotlivé soutěže se budou sbírat body, nebudu tedy dělat ceny zvlášť vítězi každé ze soutěží, udělám je všem, ale nejlepší ceny - tedy doufám, že nejlepší - dostanou ti nejlépe umístění. Což je poměrně logický fakt.

Hodně zdaru.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky