↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 24. ledna 2011

24.1. - památný to den!

Krásný den..
Většina návštěvníků mého blogu ví moc dobře, že mám zálibu psát na blog data narozenin slavných osobností.. Tento článek nebude jiný. Přesto však něčím výjmečný.. Dnešní článek totiž nepatří ani Zuzaně Norisové nebo Matthew Lillardovi, a ani Marii Doležalové, dnešek patří asi té nejobětavější, nejvlídnější, nejochotnější a zároveň té nejstřelenější ženě, kterou jsem měl tu čest poznat..

Jani, přeji ti k dnešním nádherným třicátým narozeninám jen to nejlepší.. Přeji ti dlouhotrvající a příjemný vztah s Šelmičkou, pořádnou dávku chuti k životu a chuti tvořit, optimismus, nedocenitelné zdraví, mnoho štěstí a přátele, kteří ti vždy rádi pomohou - kteři tě podrží.. :)

Všichni určitě už dobře víte, jak já si libuji ve zdlouhavých úvodech a nyní, když mám prezentovat dárek pro dnešní oslavenkyni, to nebude jiné. Mám nutkání všechny upozornit, že se stále pyšním statusem "začátečník" a to vskutku v jakémkoliv oboru.

Jani, víš onehdy jsem procházel tvůj blog a měl jsem chuť prohlédnout si všechny ty tvé "hrátky s obrázky", které mě vždy uchvacují. Věřím, že nejsem sám, kdo v nich našel zalíbení.. a nebo najde..? Odhodlal jsem se utvořit z nich video a to video je nyní mým dárkem pro tebe..
Nevím, jestli se ti bude líbit píseň, kterou jsem zvolil, nejspíš ne.. a doufám tedy, že ti moc nebude ani vadit, když jsem si dovolil přihodit k tomu i slova..

Všechno nejlepší.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky