↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 18. září 2010

Rychlovka - ano ta inteligence z mojí párty přímo sálá!

Tak jo, mám tady jednu velice inteligentní soutěž a tou je rychlovka, která spočívá v tom, kdo dřív napíše nějaké slovo.
Já vám to trochu ztížím.. napište mi mutilationisthemostsincereformofflattery zvlášť (jako, že mi rozdělíte jednotlivá slova ;) nevidíte je v tom? Tak zkuste.. je to psané hnusnou angličtinou (to můžete dát :D) a velkými písmeny. ;)

Pamatujte taky na to, že moje párty je na body, takže se snažte vyplnit co nejvác soutěží a co nejvíc jich mít dobře.. tedy dobře..  přečtěte si zahajovací ceremoniál, ať víte, co vševhno cením :D A nebojte se, že by vám nějaká soutěž utekla. ;)

Hodně štěstí všem.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky