↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 18. září 2010

Popis!

Když jsem na tento nápad přišel, zdálo se mi to býti dokonalé.. teď už ne! :( :D
Ale stejně vám to sem dám. ;)

Jde o hru pro pisálky.. a pro lidi s fantazií! A hlavně mi nepiště, že hned po přečtení první řádky vám došlo, že nejde o soutěž pro vás! :D JDE! ;) Chtěl jsem zneužít této příležitosti, kdy vás tu mám všechny pohromadě na párty a tudíž vám zadám popis.. nebudete popisovat sebe.. nebudete popisovat svůj vysněný svět.. udete ppisovat svojí oblíbenou celebritu.. nebo něco.. anime postavu, postavu z pohádky.. to je mi jedno, co si vyberete. :D Ale berte na vědomí, že nejbarvitější popis ode mě získá 15 bodů.. tak do toho děti.. :D

Já vím, tohle už je opravdu hodně ujetej nápad.. no nevím, jestli se to ujme - asi ne. :D Ale byl bych rád, kdyby do toho někdo šel.. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky