↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 28. srpna 2010

Ruská Máša není americkej John

Vertigorequiem
Zvláštní nadpis? Nejspíš ano, ale i tentokrát jde prostě o název jednoho mých designů ;) a konkrétně tedy třetího z mého hlavního blogu Vertigorequiem o Johnovi 5. ;)
Design je hodně tmavý a to jsem ho ještě zesvětloval.. je to opět naprosto amatérská práce a více než o designu se o tom opovažuji mluvit jako o záhlaví. Já totiž moc na celé designy nejsem.. spíš vůbec! :D



Oddělovač

Popisky do menu:
atd.. ;)
Myslím, že je to vcelku hezké písmo. :)

Podklady pod komentáře:

Mé:
Koment
Staré:
Koment
Nové:
Koment
Komu by to nedošlo, tak je to psané azbukou. ;) Rušinu jsem si v poslední době dosti oblíbil.. Nastasja o tom jen vypovídá.. takže se mi to líbí a to moc! ;)
A teď překlad: Administrátor, davnij (to jako starý :D) a novij (prostě nový). ;)

Oddělovač:
Oddělovač
Tenhle oddělovač původně patřil k jinému designu. ;) K designu, který jsem měl na svém hlavním blogu původně a byl prácí Labandy. ;) Jenže se mi to jaksi nechtělo měnit, tak zůstal i pro současný ruský design. ;)

Ikony:

>Na blogu Vertigorequiem.blog.cz mám spustu ikon (mé i cizí tvorby),a le asi žádná pořásně nesouvisí s designem ;)<

Náhled:
Náhled

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky