↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 24. srpna 2010

Novej dess = novej děs!

Všichni si nepochybně všimli toho, že jsem na grafiku naprostý antitalent a že neustále prudím se svými výtvory, které stojí za mladou Bellu! Dnešek je však už vrcholem mé drzosti, jelikož jsem se opovážil hrábnout i na tak posvátnou tvorbu jako jsou designy :D no a mojí první tvorbu (tedy ona to není úplně moje první tvorba.. původní design tady byla taky moje práce, ale to byly spíš obrázky rozházené chaoticky po černé ploše.. toto jsou obrázky rozházené chaoticky po šedočernočervené ploše - zvedám laťku! :D) .. no a mojí "první" tvorbu jsem se tedy rozhodl nazvat Ruská Máša není americkej John :D Kdo by to nepochopil.. tak kvůli té azbuce, která vás nyní provází skoro všude u mě na blogu :D

Doufám ale, že se vám tu bude stále líbit.. ;)

Což znamená, že pod tímto článkem chci vidět samé pochvalné komentáře a opovažte se tvrdit, že je to ošklivé! :D

Náhled TADY

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky