↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 10. srpna 2010

Cenová vlna!

Tak po dlouhé době přicházím s pár cenami.. a to hlavně s tolik očekávaným oceněním za Velkou Kreativní Soutěž.. :) zvláštní, jak to začínalo jen u Soutěže.. pak se z toho vyklubala Kreativní Soutěž a nyní z toho už dělám monumentální akci... :D ale bylo to velkolepé, stejně jako díla mnohých z vás.. ;)

Bohužel stále nemám ocenění pro Karoll :( jedu dneska na chatu a nebudu tu do 14tého.. pokusím se však hned po návratu vše napravit a vynahradit ;)

A teď už k té smršti cen..

K pěknému pátému místu gratuluji Nessie.
Ke krásnému čtvrtému místu gratuluji Krasivije..
a jejich diplomy můžete najít

Ke skvělému třetímu místu gratuluji Labandě.. :)
a všechny ceny pro ní můžete najít

K úžasnému druhému místu gratuluji Lilly Addams.. :)
A ceny pro ní si můžete prohlédnout

No a cenky za vysněné první místo získává zaslouženě Raki
a všechny její ceny si můžete prohlédnout

A teď ke speciálním místům.. jak už jsem psal, pro Karoll nic ještě bohužel nemám, ale mám ceny pro Bloody Tear a ty si můžete prohlédnout

A také mám menší opožděné blahopřání k narozeninám
pro mojí drahou Samadhi a to

A velice opožděnou cenu za spřátelení
pro Haf
  
Kdyby vám na těch cenách něco vadilo.. kdyby jste si změnily přezdívky například, nebo by mi tam chybělo u jména písmeno či by to bylo absolutně mimo váš vkus, dejte mi vědět a já to předělám.. :)

No nikdo mi opět nedal vědět, co na to chce, tak jsem zatraceně improvizovala  to není dobře! :D Snad se ale aspoň trochu povedly.. všem GRATULUJI.. a děkuji za účast! ;)

No a tímto článkem se s vámi zároveň loučím.. užívejte si tady, dokud tu nebudu, vracím, se tedy 14.8. ;)
Zdar a metal s vámi všemi.. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky