↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 21. srpna 2010

Bouřlivý Mayhem 2010 a další možnost přihazovat doláče?

Zmatený nadpis? Vcelku asi ano.. Mayhem festival jsem však už jednou zmiňoval.. myslím ale, že to skoro nikdo nepostřehl, jelikož u jeho zmíňky mám asi 4 komentáře :D
Jde tedy o takový americký putovný 'festival' (no festival.. ono se to jmenuje festival, ale mluví se o tom spíše jako o turné jednotlivých skupin :D po celé Americe), kterého se účastní například Korn, Lamb of God a hlavně Rob Zombie! Nevíte, kdo je Rob Zombie? Takový šílenec, se kterým momentálně hraje John 5 a to je ten důvod, proč tady onu akci se vznešeným jménem Mayhem zmiňuji.

V první zmíňce o této akci jsem přidával fotografie z autogramiády.. tentokrát hodlám přidat takový mišmaš ;)


Předem ale fotku, která nás donutí zavzpomínat..
Dort
...Zavzpomínat na narozeniny Johna 5! ;) Nevím opravdu jestli jde o oficiální dort, který John vážně dostal, ale ať už to bylo jakékoliv, muselo jít o velkolepou akci.. zvlášť když John slavil při Mayhemu! ;)

Na Johnovo oficiálkách jsem také našel jednu osobní fotku, kterou John blejsknul kdesi v zákulisí Mayhemu, takže přikládám.. ;)
John
Vyfoceno v Atlantě ;)

A teď k druhé části nadpisu, která však až nehorázně souvisí s tou první.. :D zamotal jsem vás do toho všeho ještě víc? A to jsem ještě nepřešel k části, kdy budu prohlašovat, že jsem Horst Fuchs :D
Podivné a ztřeštěné?
Tak vám to lehce objasním.. při minulé aukci pořádané Johnem jsem prohlašoval svůj blog velkým teleshoppingovým studiem a teď je to tu znova.. a do dražby jde...

ROZSEKANÁ KYTARA!!

No není to lákavé, koupit takový kus suti? :D
Samozřejmě, že je, když patřila Johnovi!

Fender
Fender
Tuto krásku rozflákanou můžete koupit za 510 dolarů! Není to výhodné? Takový pěkný rozbitý Squier Telecaster a tak levně?
Vždyť která kytara se může pyšnit podpisem Johna 5 a tím, že zažila Mayhem? Lépe řečeno jeden koncert z Mayhemu a to na West Palm Beach 11. srpna? Jen tato jedna!:D
Takže přihazujte.. :D

No a závěrem nějaké fotky zajímavé... :D

Nikdy by mě nenapadlo, že uvidím na zdi viset plakát či foto nebo nějakou jinou propagaci Johna 5 a zvlášť ne foto z tak starého alba jako je Songs for Sanity (2004)
John
Všude, kromě České republiky, to však asi možné je..

Na tuto fotku jsem jednou narazil při brouzdání po Googleu ;) a vcelku mě pobavila.. :)
Rakve
V takhle v malém formátu je to asi blbě vidět, ale sedí opravdu mezi rakvemi :D prostě můj člověk! :D

A poslední.. ukradená také z oficiální stránky :D
Fotka z turné
Kdybyste chtěli cokoliv kopírovat uveďte prosím můj zdroj ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky