↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 10. července 2010

Děkuji..

Jak název napovídá, tento článek bude hlavně o děkování..

Za uplynulý týden jsem vyhrál pár diplomů, tak vám je tady v tomto článku musím ukázat, protože tak krásné diplomy, co jsem dostal si snad v mnohých případech ani nezasloužím! ;)

První diplom, co sem hodím je od Tapuska-tapusa! Šlo o poznávačku (kterou jsem tedy neuhodl) a diplom jsem dostal za snahu... takže tohoto diplomu si moc cením - nevím, jestli bych sám dělal diplomy za snahu.. takže děkuji moc!!
Diplom
Kdo by to nepoznal - je to s Hilary Duff! Já jí moc neznám, a tak jsem jí v poznávačce neuhodl.. ale hezká je ;) :D

Druhý diplom! Tentokrát od Lucky! S nádherným černým Fenderem... děkuju!
Diplom
Telecaster! Toť prosím jedna z mých lásek! ;) :D

Další diplom! A taky od Lucky! S MANSONEM! S jedním z mých vzorů, idolů a bůh ví jak to ještě nazvat, taže Luci, děkuju moc! ;)
Diplom

Čtvrtý diplom.. od Lucy za vyber si!
Diplom
Drezura.. hmm.. krásný kůň což? ;) Má nádherné zbarvení..

A to nejlepší na konec...
Diplom
Diplom od Labandy s Johnem!
To je prostě úžasné veledílo.. jako ostatně vždy.. takže děkuju, děkuju ti moc! ;)

A závěrem bych chtěl poděkovat ještě za takové skoro dobytí rekordů!
Za takové skro dobytí rekordu v komentářích.. 87, to si myslím, že je chválihodné.. náš rekord je 96 (hlavně díky Raki a Sayuri tedy :D), ale 87 to je taky nádherné číslo.. takže děkuji všem moc.. jsem rád, že s evám u mě líbí a že k tomu, co zde píšu, máte co napsat.. ;)

A také chci poděkovat za návštěvnost.. (ve které blogu.cz už tedy moc nevěřím, ale i tak mi ukazuje vysoká čísla.)
Návštěvnost já nepovažuji za to nejdůležitější... ale samozřejmě, že jsem rád, když se čísla přehoupnou přes padesátku. a od prvního se to dařilo docela dobře! ;)

1.7 - 67 lidí
2.7. - 53 lidí
3.7. - 75 lidí
4.7. - 53 lidí
5.7. - 83 lidí
6.7. - 68 lidí
7.7 - 70 lidí
8.7. - 73 lidí (čemuž moc nevěřím, protože můj ukazatel, co mám na blogu hlásil něco o 91 lidech, takže netušim, kam se taknáhle ztratilo 20 lidí.. ale i tak je to skvělé!)
No a včera to bylo 77 lidí!
Takže děkuju všem moc, že mi sem zajdete - já myslím, že takhle skvělou návštěvnost jsem asi nikdy neměl.. oficiálním rekordem ale stále zůstává 85 lidí, co zde bylo, když jsem pořádal nějakou soutěž.. ovšem za to, že mi sem přišlo tolik lidí, i když to tu v podstatě stálo, za to jsem moc rád! ;) :)

Děkuju vám všem!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky