↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 6. července 2010

Ceny za poznávačku + ...

Konečně jsem se dokopal k tomu, abych tady zveřejnil diplomy za poznávačku a mnohým z vás konečně odpověděl na otázku: Kdo to vlastně byl?

Celebrita 1
Šlo o teno obrázek..

A ano.. nyní nadchází osudové prozrazení.. byl to Kurt Cobain!!!!!

Takže gratuluji těm, které to uhodly.. a šlo o Petru (potlesk pro první místo!), Hate (potlesk pro druhé místo!) a Labandu (potlesk pro třetí místo!)...

No a nyní slibované ceny..

Nikdo (už asi tradičně) mi nenapsal s čím cenu chcete.. tak jsem zaimprovizoval (a to byla ta chyba!)

Takže Labanda:
(ano! beru to od třetího místa!)
Diplom pro Labandu
Doufám, že se ti bude aspoň trošinku líbit... sladil jsem ho do zelené.. myslím, žes mi jednou napsala, že jí máš ráda.. ;)

Pro Hate:

Diplom pro Hate
Tady byl výběr velice těžký.. no nakonec jsem tedy něco našel a vyzkoušel.. snads e bude líbit.. ;)

A konečně Petra!!
Prvnímu místu jsem slíbil klikačku, ale já k tomu radši provedl i ten diplom...

Diplom pro Petru
Tak snad s etaky aspoň trošku líbí.. a teď ta klikačka ;)



Já vážně netušil, do jakého stylu ti ty ceny sladt, tak jsem heldal inspiraci na tvém blogu.. v záhlaví jsi měla kapku vody, tak doufám, že těm kapkám opravdu holduješ! ;) :D

No.. chci vám také poděkovat, že jste mi poskytly příležitost procvičit se v prolínání.. :D

No anyní přichází něo.. něco extra.. :D
V celém čláku.. ;)



Je mi ctí mezi svými SB konečně oficiálně přivítat Labandu.. jednu z podle mě nejlepších grafiček a naprosto úžasnou osobnost..

Takže taková menš (naprosto zakžená) pozornost za spřátelení... ;)

Labanda

Snažil jsem se ti to provést ve stylu anime a vložit tam i tu tvojí oblíbenkyni.. sakra, já si zase nevzpomenu, jak se jmenuje.. :D
Byla to akce, jí vyhledat.. :D
Hodil jsem ti to prozměnu do barev toho tvého Girl´s talk.. tak snad se aspoň trošku líbí.. ;) :)

A dokonalé dílo za spřátelení od Labandy můžete shlédnout TADY ;)

Tak.. snad jsem na nikoho a na nic nezapomněl.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky