↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 19. června 2010

Odměna + nějaký článek :D

 A tady je (MOJE ÚPLNĚ PRVNÍ ANIMOVANÁ!!!) klikačka pro Nessie.. Vanču.. Vaninku.. :D no prostě pro moje nové SB, od kterého jsem dostal tolik skvělých diplomů ;)



Doufám, že se líbí a že funguje :D
A že se ti tam aspoň trochu bude hodit ;)

A za všechno děkuji Labandě.. opravdu, ještě jednou, děkuji moc ;) :)

A teď k ostatním věcem.. :D

Znáte film Kawasakiho růže? Určitě ano.. je to známý, nový a velice oblíbený film a já už se ani nedivím, že je tak oblíbený... pojednává vlastně o tom, že i když už je totalita dávno pryč, tak nemůžeš 'pošpinit' pomyslnou legendu.. miláčka národa, který se vlastně stal hrdinou.. 'režim' to vždycky potlačí, takže.. jak zjistit pravdu?
Neumim to tak dobře popsat, takže doporučuji shlédnout. ;)

Za dnešní den taky padlo více než dost dobrých hlášek, ovšem to, co by vás mohlo zaujmout.. myslím OPRAVDU zaujmout je toto:

Brouzdal jsem jednou se svojí kamarádkou (ano - jen kamarádkou) po inernetu (jak už to v našem věku bývá :D ) a na Youtube (což je poslední dobou nějak moc můj oblíbenej server) jsme narazili na dokonalou parodii na harryho Pottera!
Vím, že ne každýho to zaujme... kdo by měl zájem, může to vyhledat pod hesly 'harry potter trailer - parody dubbing cz' ;)
Mě osobně se to líbilo víc, jak Henry Proper (což asi úplně všechno, protože Henry byla jen ubohá sprostá blbost, která nebyla ani vtipná.. ale chápu, že každý má jiný názor :) )
Takže pokud chcete zase kvalitní parodii s lehčím humorem...
Ale zpět k hláškám (které s tím souvisí ;) )..
Pan Weasley byl v té parodii hercem, který až nezdravě často používal rýmy (z míry ho vyvedl jen Lucius malfoy.. "Kalamajka mik, mik, mik.. oženil se kominík.. vzal si ženu Elišku.. měli čtyři ďécka..")
No a my se rozhodli, že budeme celý den mluvit taky jen v rýmech (to jsme si zase našli vzor! :D )

...

"Nedělám si kozy! Zabiju tě Ozzy!"
- což už nevim, jak vzniklo, ale určitě to nebylo myšleno vážně :D ;)

"Jeď hore, ty more!"
- to bylo na počítač... totiž na lištu, která se sekla a nechtěla se pohnout! :D

...

No, bylo to primitivní, ale snažili jsme se :D

Přeji všem krásný večer ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky