↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 29. března 2013

V temnotě

Zdá se, že jsem se už deifinitivně přesunul na původně zkušební blog zatraceny-grafik-zkousi-laye ... Jak originální název ... No vlastně je originální! Kdo jiný je tady zatracený grafik, který zkouší laye? A já jen tak zkoušet nepřestanu ... poslední dobou jsem dokonce zkoušel tak dobře, až jsem dostal tři objednávky. Naráz! Že já vždy pů roku nic nedělám a pak se mi během týdne nahrne těch objednávek hned několik!! Nestěžuji si, jen mě to udivuje.

Každopádně dost bylo mých výlevů. Chtěl bych tady nyní prezentovat jeden z těch designů, na kterých momentálně pracuji. První byl poměrně kýčovitý s koňmi pro deníčkový blog NatySs - náhled je zde. Tento druhý však pro mě bylo ještě obtížnější tvořit. První název byl "Sladký domov", design byl hnědý a v pozadí byl hrad. Nakonec výhled na hrad zarostl hustým lesem, díky kterému krajina potemněla, až zčernala ... jediným světlým bodem je lucerna ztracené dívky. Proč se ale design mohl takhle změnit? Protože jsem neměl přesně zadáno, s čím mám tvořit ... jaký má být motiv. Peoto bylo tak těžké na něm pracovat. Tak jsem improvizoval. Snad dobře, to se brzy dozvím. Každopádně mně osobně se design líbí, takže když nesedne nové majitelce, budu ho hrdě nabízet jako volný ...




Doplňky jsou ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky