↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 7. září 2012

Animace se zpěvačkami

Když jsem s animacemi začínal, vypadaly opravdu katastrofálně. Byly pomalé, ale tehdy mi to nepřišlo ani trochu podivné. Asi jsem byl celý nějaký zpomalený.

Mým prvním větším úspěchem byly až animace s božskou Simone Simons, zpěvačkou Epiky. Jsou k nalezení na mém hlavním blogu - tady.

Na dlouhou dobu jsem pak přestal animace tvořit, ale nedávno mě to zase chytlo, takže jsem se pustil do série se zpěvačkami. Najdete tu třeba Emilii Autumn nebo Sharon den Adel:



Lisa Lasch (CORONATUS)

z videa ke Kristallklares Wasser



Emilie Autumn


Emilie nemá žádné oficiální video ke svým písním, takže jsem zvolil část z jednoho z jejích koncertů v rámci turné 2012.
Take the Pill


Sharon den Adel (WITHIN TEMPTATION)

Z videa k Mother Earth


a nedávno jsem zrychlil jednu z těch mých prvních animací, které stály za velký prd: Ice Queen



Mya Mortensen (OMEGA LITHIUM)

taky jedna z těch zrychlovaných - netvrdím, že je extra povedená, ale za zveřejnění stojí.


z videoklipu k písni Stigmata

Konečně nastala doba, kdy se za své animace nijak nestydím. :D Kdyby se tu náhodou stavil někdo, komu by se nějaká z animací zalíbila, tak kopírování povoluji, ale za uvedení zdroje bych byl opravdu nesmírně rád. :D

Tak zatím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky