↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 5. července 2012

Jak dopadla oslava ...?

V předchozím článku jsem vám naznačil, že pokud jste se u mě nezúčastnili v posledním roce žádné soutěže, v následujícím týdnu tady pro vás nepřibude nic zajímavého ... leda že byste měli záhadnou chuť prohlížet si diplomy ostatních.
Možná se vám to zdá až neuvěřitelné, že konečně přicházím s nějakými cenami (zvlášť když je některým dlužím už přes rok), ale je to tak, ten čas nadešel.

Začnu u cen ze soutěží, které jsem tu uspořádal v červnu v rámci oslavy narozenin mého blogu ... Nejdřív vám však ale samozřejmě nabídnu vyhodnocení a mé - ne tolik důležité - připomínky k jednotlivým úkolům.
(vyhodnocení a odkaz na ceny pod perexem)

10. soutěž byla oddechová, rozlučková ... vlastně jste měli vymyslet vtipný popisek k obrázku nebo rovnou "bublinu", co si kdo myslí nebo říká.


Ve většině z vás vyvolal fakt, že Ozzy klečí, představu psa, takže jsem nejméně ve třech bublinách zaznamenal slovo "haf" Zvláštní.
Nejvíce ze všeho mě ale pobavil popisek Kvakvy:
*tretia osoba dole zámerne cenzurovaná z morálnych dôvodov*
Manson: Drž ho poriadne...už mi škrká v žalúdku
Ozzy: ticho buď aj tak sa napijem prvý....

A tím si vysloužila 10 bodů, čehož dosáhla nakonec i Veronika.
Maglaiz získala 3 body, Labanda a Sinai zrovna tak. Cleia získala 4 body, Raja 5 a Vendy 8.

9. soutěž neboli druhá sparkovka, která byla narozdíl od té první více filosofická a méně zaměřená na obecně známá fakta, byla na body velmi štědrá - maximálně se jich tam dalo získat až 50. Nejvíce se tomu přiblížila Dincie, která získala bodů 49 za to, že dokonale přebyla mé "filosofické" otázky svými inteligentními, vyspělými a poutavými odpověďmi.
V těsném závěsu za ní je Raja se 47 body, pak Vendy se 46 a maglaiz se 45. 42 bodů získala Billie, 40 Veronika, 38 Fée, 36 Sinai, 33 tyna a 31 Labanda.

8. soutěž měla prověřit, jak dobře zvládnete skládat básně. Maximum bodů bylo 30, ale i když byly básně maglaiz a Labandy skvělé, získaly pouze 20 bodů. 30 si jich vydobyla až Raja, která neignorovala jako první mou kontrolní otázku, ba naopak na ní horlivě odpověděla: "Jo, baví mě to. Je to bezvadný, jinak bych se tím nezabývala takhle pozdě v noci". :D 25 bodů získala Dincie, která také mou kontrolní otázku neignorovala, ale její odpověď zněla poměrně nejistě... Ach ano, jsem tyran ... skrytě vám tímto naznačuji, ať mě, mé články, mé nápady a mé soutěže vždy vychvalujete až do nebe - nese to plody. :D
Všechny čtyři básně, jaké jsem obdržel, byly naprosto úžasné, každá jiným způsobem. Děkuji.

7. soutěž, trojautor. Zde jsem po vás chtěl, abyste zapátrali v paměti a zkusili z ní vylovit cosi o umění. Měli jste hádat, jaké tři autory (a jaká jejich díla) autorka obrazu spojila dohromady.


Šlo o Munchův Výkřik, van Goghovu Hvězdnou noc a Vitruviovu figuru od da Vinciho. Úplně přesně vše poznala Dori, která získala maximálních 15 bodů. Vendy získala bodů 13, neboť sice poznala obraz Výkřik,a le na jméno autora si nevzpomněla. Maglaiz a Raja získaly bodů 5.

6. soutěž prověřovala vaši kreativitu. Chtěl jsem po vás, abyste utvořili logo, symbol či znak folkmetalové skupině Eluveitie.

Bylo vidět, že Labanda si s tím opravdu pohrála, čímž si získala 20 bodů.


Opravdovou práci si s tím dala i Vendy, která si tak zajistila také maximálních 20 bodů. Dokonce předvedla více verzí (všechny jsou k vidění zde), z nichž jsme vybral dvě ... tu rudočernou označila za soutěžní sama Vendy, ale jelikož mi takováto barevná kombinace více sedí třeba k Mansonovi, Metallice, Arch Enemy nebo UDO, přibral jsem k ní ještě přírodnější zelenou verzi, která se k Eluveitie hodí o něco víc.




Raja mi poslala nádherné zářící logo znázorňující tuším východ/západ slunce, ale jelikož mi přijde opravdu hodně rozpixelované, strhl jsem pár bodů za provedení. Nápad ale cením.



Maglaizin pětibodový výtvor zde ani zvřejňovat nebudu, neboť obsahuje více méně výhružku od Kunhutky, ale cením, že se vůbec na tento úkol mrkla. :D

5. soutěž, kde jste měli přiřazovat přezdívky známých osobností k jejich pravým jménům, také vysvětlit původ své vlastní přezdívky a říct, proč má John ve jméně pětku, vám mohla zajistit 45 bodů.

A jak to tedy mělo správně být?

Shagrath - Stian Tomt Thoresen
Lucie Bílá - Hana Zaňáková
Nergal - Adam Darski
Twiggy Ramirez - Jeordie White
Radůza - Radka Vranková
Whiplasher Bernadotte - Andreas Bergh

A John 5 si zvolil právě tuto přezdívku z naprosto prostého důvodu (ale ne z toho, že by dostával ve škole jen pětky, jak tvrdila Labanda, nebo že by se v pěti letech rozhodl hrát na kytaru, jak uvedla Raja - to bylo totiž až v šesti letech), byl totiž pátým muže, kterého Manson najal, aby s ním hrál.

Bodově z tohoto úkolu nejlépe vyvázla maglaiz s 39 body (které však získala jen díky tomu, že rozvinula mou teorii o přezdívání a přesdívání), na druhém místě skončila Veronika s body 35, pak Raja, která jich ukořistila 28, nadále Labanda, která jich získala 12, a nakonec Vendy s body deseti.

4. soutěž byla slovní fotbal (do kterého se můžete zapojit ještě teď, ale už za to nic nedostanete, he). Dával jsem dva body za každý příspěvek a bylo vidět, že tato soutěž zaujala nejvíce lidí ... výčet soutěžících bude tedy pestrý:

maglaiz: 18 bodů
Yominis: 8 bodů
Veronika: 4 body
Dincie: 4 body
Ostatní měli po dvou bodech a to byli: Sinai, Raja, Ivuše, Cleia Scampish, Nancy Farraigeová, Alisa, Effy, Vendy, Labanda, Dori a Dincie.

3. soutěž vyžadovala zamyšlení se nad nestárnutím elfů. Musím říct, že takto zajímavé úvahy jsem ještě neslyšel ani nečetl, tedy si všichni zasloužíte mé uznání.

Vendy, maglaiz, Raja a Dincie získaly maximálních 20 bodů, Labanda 15 a Sinai 10.
Musím říct, že i já jsem se nad tím trochu zamyslel (spolu s tím, jestli můžou mít upíři děti) a dospěl jsem k tomu, že za to můžou atypické hormony.

2. soutěž byla první sparkovka, která prověřovala váš všeobecný přehled o světě.
A asi vám dlužím pár odpovědí ... typická barva pro nadpis časopisu Spark je červená (jak se mohli přesvědčit všichni ti, kteří pohledem zabrousili ke mně do menu), stává se ale i, že jsou některé bílé či zlaté, dokonce jsem viděl už i fialový, nicméně tou typickou barvou je jen a jen červená.
Čistě zelená vlajka patří Libyi (a částečně také Labandě, která si ji přivlastnila), v Kataru pevládá, jak většina správně odhadla, Islám (a dost pochybuji o tom, že tam probíhá cokoliv jako katarze) a Anaximandros viděl jako pralátku všeho tzv. apeiron. A cože to znamená "mít chlupy v prdeli"? Přiznávám, že už si to přesně také nepamatuji, asi něco jako "podvádět", ale na tom stejně nesejde neboť mně šlo o vaše originální vysvětlení tohoto výrazu, čehož jsem se dočkal...
K těm nejlepším patří "Problém při análním pohlavním styku" (maglaiz), "Přisednutí psa holým zadkem" (Sinai), "Sednout si umytý a neusušený do čerstvě ostříhaných vlasů" (Sedmikráska) a nebo příběh Veroniky: "Kdysi dávno, hluboko v lesích žil myslivec ve své nádherné dřevěné hájovně. A však jedné zimní noci přišli zlí loupežníci a hájovnu podpálili (patrně se nudili). Myslivec samozřejmě spal, probudila ho až bolest. To plameny začaly pohlcovat jeho chlupaté nohy. Vstal a vyběh z hořícího obydlí, však, než stačil oheň na svém těle uhasit, tak mu shořely všechny chlupy... Tedy byly dočista v prdel. A od té doby, když má někdo chlupy v prdeli to znamená, že vlastně nemá žádné."

Bodově to dopadlo následovně:
Nejvyššího počtu bodů (a to sice 34) dosáhla Raja (nicméně maximum bylo 45). Následovala ji maglaiz s body 33, pak Veronika s body 30. Vendy a Sedmikráska získaly bodů 25, Sinai 22 a Labanda 18.

A 1. soutěž, která vše zahájila a nyní vše skončí ... Měla zjistit, zda vůbec víte, proč můj blog slavil letos narozeniny zrovna 8.6. a proč se to každý rok mění. Odpověď byla prostá: Metalfest. Toto tajemství odhalila Veronika, která tak získala 10 bodů. Opravdu je tomu tak, můj blog byl založen někdy v období, kdy se konal plzneňský Metalfest 2010, tedy od té doby slavím blogové narozeniny vždy v den zahájení plzeňského Metalfestu. Proto se to mění.
Jenže ... to bylo NĚKDY v období MF ... a tedy musím dát zapravdu Sedmikrásce, která mě krutě prokoukla. Nepamatuji si přesné datum zrození svého blogu (ale popravdě jsem ani nevynaložil žádné úsilí,a bych ho zjistil), proto to takto maskuji Metalfestem ... a tedy, i když jsem měl původně v plánu připustit odpověď jedinou, musel jsem udělit nakonec deset bodů i Sedmikrásce, která odhalila úplnou pravdu ...



A jak to tedy nakonec dopadlo celkově? Až doposud vedla maglaiz, která měla 188 bodů, ale jelikož neodhadla, proč můj blog slaví vždy v jiné datum, ba naopak to nazvala chybou v Matrixu, byl jsem nucen její skóre vynulovat, neboť toto hodnotím jako ten nejhrubší nedostatek, tudíž maglaiz získává NULU.
Tímpádem jí však nebude ani věnován žádný diplom.

Samostatné diplomy jsem se rozhodl udělat prvním šesti, kteří překročili skóre 50 bodů. Maximálěn se dalo získat 245 bodů + nějaké drobné ze slovního fotbalu.
Těm, kteří měli méně jak 50 bodů, jsem se rozhodl udělat společný diplom. Ten je věnován Alise, Effy, Ivuši, Sedmikrásce, Nancy, Cleie, Tyně, Dori, Yominis, Kvakvě a Fée.

Na šestém místě se umístila Sinai, která získala 73 bodů.
Gratuluji Sin, u mnohých tvých odpovědích jsem se vskutku srdečně pobavil.

Na pátém místě se umístila Dincie s 98 body.
Din, tvé úvahy jsou hodné filosofů. Děkuji za krásnou báseň a účast. Gratuluji.

Na čtvrtém místě se umístila Labanda s body 120.
Děkuji, že sis dala takovou práci s tím logem i básní. Gratuluji.

Na pěkném třetím místě skončila Veronika s body 129.
Ty taky moc dobře víš, jak člověka pobavit. Děkuji, že ses zúčastnila. Gratuluji ke třetímu místu, je zasloužené.

Na krásném druhém místě se umístila Vendy s body 144.
Je vidět, že umíš nad vším přemýšlet. Tvé názory jsou kvalitní a jsem rád, že jsi přišla. Gratuluji k tolik pěknému umístění.

A vítězkou se stává se 181 body Raja Luthriel!
Slava, slava!
Jsi důkazem toho, že člověk se nemusí snažit být přehnaně vtipný, aby zaujal. Vítězství si zasloužíš. Gratuluji ti k tak nádhernému umístění. Snad se ti budou líbit ceny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky