↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 8. června 2012

Symbolárium (6. soutěž)

V minulém roce jsem vám dával za úkol přiřadit jména skupin k symbolům skupin ... ale chápu, že to bylo více náročné, než by se na oddechové pártičce slušilo, takže jsem přišel s pohodovější verzí této soutěže ...

Snad každý interpret má své logo (Manson, Withini, Evanescence, Arakaini, Pink Floyd, Rammstein, Metallica), ale co třeba takoví Eluveitie? Mně se zdá, že tito folkoví velikáni mají pouze zdobný font a nápis na keltském "propletenci". Ale to bych jako logo nevnímal ...
Co je vlastně logo, symbol, znak ...? Když vidíte spektrum lomené přes trojúhelník, každému je jasné, že se jedná o Pink Floydy. Logo je tedy nějaký obrázek vyvolávající v lidech myšlenku na určitou věc, kterou představují ... Ono to není nutné mít takovýhle znak. Ale zajímalo by mě, jaký by byl, kdybyste ho měli stvořit vy.
Otevřete třeba prosté malování a načrtněte logo folk-metalové skupině Eluveitie.

Dejte svůj výtvor třeba k sobě na blog nebo na rajče.net a dejte mi sem odkaz ... nebo mi ho pošlete na mejl, který je uveden v menu.

7. soutěž: Trojautor (tři umělci se skrývají v tomto obraze)
8. soutěž: Střevo ve vás (skládání oslavných básní)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky