↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 8. června 2012

Střevo ve vás (8. soutěž)

Nedávno jsem přidal báseň "Absolutismus" a k mému údivu se setkala poměrně s úspěchem. Věděl jsem vždycky, že básně čtou lidé často raději než dlouhé povídky nebo úvahy, ale i tak jsem byl za váš zájem nesmírně rád - vážím si toho.

A teď ... teď je tady osmá soutěž. Minule jsem vám zadal úkol "Popsat obrázek", což zní velice jednoduše, ale vlastně jsem od vás požadoval zamyšlení nad tím, co se na obrázku odehrává ... a to jste mi všichni také nabídli ... Dnes už to nebude úvaha, dnes to bude právě báseň. Ne však na obrázek, ale na zadaná slova.

Byl bych rád, kdybyste se toho zúčastnili ... neočekávám žádná veledíla, i když vím, že na ně všichni máte ... Já očekávám, že mi uděláte radost. :D

Zadaná slova: Opona, réva, sklo, jiskra, ano

A kontrolní otázka: Baví vás to tu aspoň trochu? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky