↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 8. června 2012

Slovní fotbal (4. soutěž)

Už typická soutěž, ale mě to stále baví ... Co mě však nudí, jsou fotbálky typu "opice" - "eskymák" - "kaktus" - "sušenka" - "almara" ... Zkrátka mě nebaví fotbal s normálními slovy, neboť mi to přijde už moc ohrané.
Zavedl bych tedy proto hudební slovní fotbal ... aneb fotbal, ve kterém bychom si místo obyčejných slov přehazovali názvy písní. Nechci to omezovat na počet slov v názvu písně a nebaví mě ani hrát na poslední slabiku. Nechal bych normálně poslední písmeno ...
Můžete si vybrat skladby zpívané jakoukoliv řečí, neomezuji to na češtinu nebo slovenštinu, ale rád bych tady viděl i něco jiného než jen angličtinu ... ale to je na vás.
Napište kdyžtak vždy do závorky, od koho to je ... vykopávám:

Ale že musíM (Radůza)

6. soutěž: Symbolárium (folkové logo podle vaší chuti)
7. soutěž: Trojautor (tři umělci se skrývají v tomto obraze)
8. soutěž: Střevo ve vás (skládání oslavných básní)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky