↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 8. prosince 2011

Použít či nepoužít?

Při první adventní neděli jsem zde útočně oznamoval, že ještě nemáme adventní věnec. Když říkám útočně, myslím tím, že jsem nadával na všechny ty kýčovité ozdůbky, které věnce hyzdily, ale před pár dny jsme přeci jen sehnali věnec, který by nám vyhovoval. Není americký, není přehnaně nazdobený a blýskavý, je zkrátka takový, jaký by měl být. Až na jednu nepatrnou drobnost ...

Upozornění: Adventní věnce slouží pouze jako dekorace! Zapalování svíček pouze na vlastní nebezpečí!


Slyšel jsem už o módní obuvy, se kterou není možné nikam chodit, jelikož je zkrátka jen ona ozdobu. Smál jsem se tomu a zkoušel si představit, k čemu asi výrobci zamýšleli, že takovéhle boty budou. Hodně spolužaček si stěžovalo, že si koupily krásné boty, se kterými by mohly jít třeba na maturitní ples, věneček nebo čísi oslavu, ale boty se jim rozpadly. Proboha, dámy, co od těch bot čekáte? Vy byste v tom snad chtěly chodit? Však je to módní obuv, v tom musíte prostě jen sedět nebo stát, přičemž i to stání není moc jisté. Nechápu, čím uvažujete, když si myslíte, že boty jsou jen na chození - módní obuv je totiž tak uchvacující, že kdekoho v domácnosti uhrane snad více než obraz od Daliho!

Takže, vážení, pokud jste si mysleli, že víte, k čemu si danou věc kupujete, věřte, že jednou přijde překvapení. Nastane totiž čas, kdy bude i prase instatní a i trouba bude dekorací.

Čímž se vracím k našemu adventnímu věnci. Věřte nebo ne, ale my bychom si ho i docela rádi zapálili - no, máme smůlu, náš adventní věnec se svíčkami k tomu evidentně není určen. Nejspíš nám tím chtějí výrobci sdělit, že pokud se opovážíme svíčky zapalovat, můžeme se na Vánoce dočkat pořádného ohňostroje. A taky nám tím drze sdělují - v případě, že opravdu vyhoříme - že nám to říkali. Chrání se tímto chabým upozorněním, aby vina nepadla na jejich hlavu, ale řekněte sami: dodržovali byste takovýto zákaz, když si po dvou prošvihnutých nedělích koupíte konečně věnec, abyste to mohli dohnat?

Opovažte se psát na klávesnici - je to módní klávesnice, slouží pouze jako dekorace, každé slovo na ní napsané může způsobit její rozklad. Tak bacha na to ...



Procházel jsem si tak všechny ankety, které jsem za tu dobu zavedl, a našel jsem jednu, kterou ani nevím, jestli jsem kdy použil ... No, pokud máte chuť, můžete v ní hlasovat.
Zjistil jsem, že je to jedna z toho mála neútočných anket. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky