↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 11. října 2011

Fashion&Graphic: Looklet (pátý úkol)

Stále se ještě zuby nehty držím v soutěži Fashion and Graphic, ovšem nabírá to obrátek, jaké jsem nečekal ... svaté makety, tentokrát jsme měli pracovat s lookletem. To víte, pro mě je to jako portugalská vesnice (rád bych se v tom vyznal, ale zkušenosti nejsou), takže jsem stvořil to, co jsem stvořil ...


Víte, docela se mi líbí ty rukávy - černě zúžené a ke konci zase rozšířené. No nevím, však tam jsou v nabídce takové kusy oblečení, které bych ani své úhlavní nepřítelkyni nevybral. Toto má aspoň štýl! Narozdíl od modelky - byli jste někdy na lookletu? A všimli jste si toho, jak se tam všechny divně tváří? Tahle mi připadá sjetě a zmokle. :D Takže je z nich nejsympatičtější. :D

A zkreslující efekt, skrz který žádná vada neprostoupí ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky