↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 11. června 2011

Rychlo-opis - sedmá soutěž

Znáte ty rychlovky, kterés počívají v tom napsat co nejrychleji slovo např. "meloun"? Všichni to zkopírují. A i kdyby ne, na tomhle se nedá nic zkazit. Já našel text, na kterém se dá zkazit ledacos.


A dívala jsem se po mělké krajině, vroubené kopci a lesíky, dívala jsem se na městečko a zjistila, že do našeho městečka se lze dostat jen přes vodu, že to je vlastně ostrovní město, nad městem se řeka, která obtékala město, rozdvojovala a kolem hradeb tekly dva potoky, které zase za městem se spojovaly v řece, že vlastně každá výpadová ulice z městečka má dva mosty, dvě lávky, zatímco přes řeku je bílý kamenný most, na kterém stáli lidé, opírali se o zábradlí a dívali se na pivovarský komín, na mne a strýce Pepina, na moje vlasy, které pleskaly ve vzduchu, a ve slunci se ty moje vlasy třpytily a zářily jako papežská vlajka, zatímco dole bylo bezvětří.

100 bodů tomu, kdo to jako první přepíše velkým písmem celé bez chyb. 50 bodů ostatním, kteří to přepíší jako další bez chyb, či prvnímu, který to opíše s chybami. 100 dalších bodů tomu, kdo pak určí, z jaké komedie je toto úryvek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky