↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 11. června 2011

Recenze - poslední, desátá, soutěž


Vždy se lidé na konci párty ptají těch, kteří přišli na soutěže, zda se jim u něj na oslavě líbilo. Všichni napíší monotónně "ano", protože si nechtějí proti sobě pořadatele párty poštvat s vyhlídkou lepších cen. Já po vás nechci, abyste hodnotili soutěže, které jsem pro vás připravil. Byly mezi nimi nejspíš dlouhé odmlky a většina z nich byla už odněkud okopírovaná. Nechci tedy, abyste mi psali "Tohle už jsem někde zažil...", chci, abyste mi v tomto posledním úkolu napsali recenzi na nějaké album. Napište jaké, z jakého roku a od koho (například Meredead od Leave's Eyes z roku 2011), a pak popište své dojmy. Nechci žádnou oficiální recenzi ze stránek či ze Sparku, zajímají mě vaše pocity a vaše názory... a také to, jak je umíte vyjádřit. Když mě něčí zhodnocení doopravdy zaujme, jsem ochotný přidělit mu až 200 bodů. Doufám, že to předem nevzdáte a do popisu se pustíte, protože já dokáži ocenit jakoukoliv snahu.
Tento úkol není nijak časově omezen, protože se s ním loučím. Čas tedy máte až do příští soboty, jak se na to tak dívám. Zatím tedy přeji hodně zdaru a děkuji vám za účast ...

Pěkný zybtek večera.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky