↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 11. června 2011

Popis - třetí soutěž

Na tuto zajímavou soutěž jsem přišel na blogu i Kristy, která nedávno, 5.6., pořádala ooslavu pro narozeniny svého ptáčátka Katty.

Jde o obyčejný popis. O popis obrázku.
Jak to zhruba má probíhat? Dám vám například obrázek nohou ve sněhu a vy můžete napsat, že to jsou "nohy ve sněhu", nebo to můžete více rozvinout. Tady jde o umění popisovat.
Kristy dala obrázek srdce ve sněhu a samozřejmě se našli tací, kteří napsali prostě "srdce ve sněhu", ale pak tam přišli i ti, kteří si s tím s chutí pohráli. Nevím, jak v tomto případě Kristy rozděloala body, každopádně já budu upřednostňovat ty, kteří se proijeví nějakou originalitou.



Obrázek, který jsem zvolil, není statický. Chtěl jsem vám sem původně dát knihu se svíčkou, ale pak jsem si řekl, že zajdu o něco dál. Našel jsem obraz v pohybu. A je na vás, jakou atmosféru, jaký pohyb, jakou náladu, jakou situaci vylíčíte.

Hodně štěstí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky