↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 18. září 2010

Ty/ipovačka

Mám pro vás další soutěž, kterou bych přiblížil nejvíc asi typovačce.. ;)

1. Jaké je mé nejoblíbenější číslo?
(och, jak těžké.. :D)
2. Můj nejoblíbenější zpěvák?
(další extra těžká věc!)
3. Koho z Julie Lescaut mám nejradši?
(přituhuje..)
4. Kolik stálo potítko na MoRu?
(kdo tam byl a koupil ho.. :D)
5. Jak velký má dluh naše republika?
(to se dá zjistit!)
6. Kolik mám doma CD Babouků? :D

...

No a teď druhá část této soutěže.. ;)

1. Jaké je vaše nejoblíbenější číslo?
2. Váš nejoblíbenější zpěvák?
3. Koho máte nejradši ze seriálu Julie Lescautová?
4. Popište mi, jak si představujete potítko z MoRu. :D
5. Jak velký dluh máte? :D
6. Kolik máte CD Babouků, vy zapálení fanoušci?! :D

A tradičně odkaz..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky