↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 18. září 2010

Slovní fotbal..

Tak jsem se opozdil více než jsem chtěl, jelikož mi počtač odolně blokovala moje milovaná máti.. Ovšem přicházím s novou hrou.. s ovou soutěží.. s něčím, co prostě nemůže chybět na žádné párty - se slovním fotbalem.

Pro ty, kdo by netušili, o co jde, shrnu pravidla - já vykopnu mičudu, třeba slovo "auto" a vy pak budete vymýšlet slovo na písmeno o.. třeba "opice" ;) jenže já teď neřeknu "auto" a vy v žádném případě nebudete psát nikam "opici", jelikož jsem se odhodlal ještě trochu zúžit okruh povolených slov - NÁZVY SKUPIN. Ano, budeme si kopat se skupinami.. čili já vykopnu třeba "Budvarka" a vy nahrajete dál "Alexandrovci". ;)

Vykopávám - NIGHTWISH!

(Znovu můžeš hrát až když odkopne někdo před tebou..)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky