↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 4. července 2010

Nové věci na skladech

Dlouho jsem nic nepřidával o Johnovi, tak jsem se to rozhodl napravit...
Přidal jsem rubriku "novinky" a do ní budu vkládat vše, co se o Johnovi kde mihne a šustne.. ;)

První článek v této rubrice je zaměřen na věci s Johnem, které josu vobchodech k dostání.. pro české fanoušky bohužel asi jen přes net :(

Nově se tedy na trhu vyskytly tyto věci:

(odstraněné obrázky T_T ) 


 Vesta s "The Art of Malice" na zadní straně


Zde oblečená samotným Johnem!
A pokud jsem to psrávně pochopil.. tato originální vesta oblečená Johnem by měla stát kolem 350 dolarů!
Kopie pak asi k olem 20 (když k tomu připočítáme poštovné...)

(odstraněné obrázky T_T ) 

A další vesta! Je o něco střízlivější a mě sympatičtější.. každopádně největší zájem mám o to triko! To je do prodeje vypuštěné už poměrně dlouho, ale co na tom..? Mě se líbí! :) To nikdy nezestárne a neomrzí! :D

(odstraněné obrázky T_T ) 

A nová nášivka.. není špatná.. já bych jí bral.. ale ty prachy..! :D

No.. jak jsem si tak prohlížel obal alba Songs For Sanity, tak jsem zabrousil na to, že se prodávají s Johnem i dámské kalhotky.. :D Jestli nenajdu i slipy, tak se ze mě asi stane ten travestita, jak už jsem tady vyhrožoval.. :D

Myslím, že pro dnešek vše.. přeju hezký večer! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky