↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 12. července 2010

Další várka...

Neskutečné! Kde já to beru.. :D :D

V nedávné době jsem vyhrál opět pár diplomů.. takže opět velice děkuji.. :)

Diplom
A vyhrál jsem tento úžasný diplom s Johnem (ale opravdu jsi vybrala dobrou fotku! ;) na té se líbí dokonce i mojí mamce! A to je - to mi věř - co říct!) za třetí místo v SONP (jak si můžete přečíst) od mého drahého SB StrifynQa! ;) Takže děkuji Strif a děkuji vám, že jste v SONP pro mě hlasovali.. ;) :)

A druhý diplom jsem vyhrál v poznávačce.. ;)

Diplom
S chloubou našeho města (skvělý - tak teď víte odkud jsem!! :D) Budvarem.. ja ja.. Budvárek.. :D Budweiser Bier! ;)
A tento skvělý diplom je od Buddyska! ;) Takže taky děkuju moc.. ;) :)

A nakonec ještě jedno poděkování pro vás.. za překonání rekordu v komentářích.. dokonce za překonání sto desítky! ;) Nádhera.. jsem vážně rád, že se vám u mě líbí a že máte vždy k něčemu co říct.. ;) děkuju. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky