↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 17. května 2010

Počátky blendů: Mozartův Requiem


Tak jo, pustil jsem se taky konečně do vytváření a tady jsou moje úplně první výtvory, které jsem věnoval svojí mamce....
A protože miluje Mozarta a jeho Requiem, pokusil jsem se udělat blendy s touhle tématikou!

1. blend se jmenuje prostě Requiem, byl úplně tím prvním, co jsem kdy stvořil, tak doufám, že vám nepřijde jako moc velký paskvil :)

Requiem

2. blend se jmenuje Lacrimosa - neboli plačtivě! A nemá to nic společného se skupinou jménem Lacrimosa, nýbrž s částí Mozartova Requiemu :)

Lacrimosa

3. blend se jmenuje Odlesky měsíce... a je to vlastně nejoblíbenější blend mojí mamky!

Odlesky měsíce

4. blend měl pracovní název "Roztříštěné sklo a zkrvavené housle" :D z důvodu toho, že v dnešní době se ale vše zkracuje, jsem to definitivně pojmenoval jen jako Zkrvavené housle... kdo by to nepochopil, tak zkrvavené, protože to červené ve sklenicích je krev a housle, protože to průsvitné, růžové vpravo jsou opravdu housle :D

Zkrvavené housle

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky